• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Asian Popular Culture: The Global (Dis)Continuity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Asian Popular Culture: The Global (Dis)Continuity

ISBN-13: 9780415557160 / Angielski / Twarda / 2013 / 288 str.

Anthony Fung
Asian Popular Culture: The Global (Dis)Continuity Fung, Anthony Y. H. 9780415557160 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Asian Popular Culture: The Global (Dis)Continuity

ISBN-13: 9780415557160 / Angielski / Twarda / 2013 / 288 str.

Anthony Fung
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines different aspects of Asian popular culture, including films, TV, music, comedy, folklore, cultural icons, the Internet and theme parks. It raises important questions such as -- What are the implications of popularity of Asian popular culture for globalization? Do regional forces impede the globalizing of cultures? Or does the Asian popular culture flow act as a catalyst or conveying channel for cultural globalization? Does the globalization of culture pose a threat to local culture?

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Ethnic Studies - General
Social Science > Popular Culture
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Media, Culture and Social Change in Asia
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415557160
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000395990
Ilość stron:
288
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.62 x 16.26 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This edited volume provides interesting snapshots of Asian pop culture today which is constantly reinventing itself within the broader context of cultural globalization...this book successfully provides a range of critical analyses of Asian pop culture and cultural globalization." - Hye-Kyung Lee, Chinese Journal of Communication, 2014 Vol. 7, No. 4, 466–468

Introduction: Asian Popular Culture – The Global (Dis)continuity  Part 1: The Dominance of Global Continuity: Cultural Localization and Adaptation  1. Asian Disneylands: One Region, Two Modernities  2. Comic Travels: Disney Publishing in the People’s Republic of China  3. When Chinese Kids meet Harry Potter: Translating Consumption and Middle-class Identification  4. Saving Faces for Magazine Covers: New Forms of Transborder Visuality in Urban China  5. Cultural Consumption and Masculinity: A Case Study of GQ Magazine Covers in Taiwan  Part 2: Global Discontinuity: The Local Absorption of Global Culture  6. Un-localized and Un-Globalized Subculture: English language Independent Music in Singapore  7. "Only Mix, Never Been Cut": the Localized Production of Jamaican Music in Thailand  8. Consuming Online Games in Taiwan: Global Games and Local Market  9. The Rise of the Korean Cinema in the Inbound/Outbound Globalization  Part 3: Cultural Domestication: A New Form of Global Continuity  10. Globalization of Pokemon and Pocket Capitalism  11. Playing the Global Game: Japan Brand and Globalization  Part 4: China as a Rising Market: Cultural Antagonism and Globalization  12. China’s New Creative Strategy: Cultural Soft Power and New Markets  13. Renationalizing Hong Kong Cinema: The Gathering Force of the Mainland Market

Anthony Y.H. Fung is Director and Professor in the School of Journalism and Communication at the Chinese University of Hong Kong. He is the co-author of the book New Television Globalisation and the East Asian Cultural Imagination, and author of Global Capital, Local Culture: Localization of Transnational Media Corporations in China.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia