• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Artificial Intelligence in Education: 22nd International Conference, Aied 2021, Utrecht, the Netherlands, June 14-18, 2021, Proceedings, Part I » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Artificial Intelligence in Education: 22nd International Conference, Aied 2021, Utrecht, the Netherlands, June 14-18, 2021, Proceedings, Part I

ISBN-13: 9783030782917 / Angielski / Miękka / 2021 / 518 str.

Ido Roll; Danielle McNamara; Sergey Sosnovsky
Artificial Intelligence in Education: 22nd International Conference, Aied 2021, Utrecht, the Netherlands, June 14-18, 2021, Proceedings, Part I Ido Roll Danielle McNamara Sergey Sosnovsky 9783030782917 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Artificial Intelligence in Education: 22nd International Conference, Aied 2021, Utrecht, the Netherlands, June 14-18, 2021, Proceedings, Part I

ISBN-13: 9783030782917 / Angielski / Miękka / 2021 / 518 str.

Ido Roll; Danielle McNamara; Sergey Sosnovsky
cena 363,12 zł
(netto: 345,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 346,96 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Computers > Data Science - General
Education > Computers & Technology
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030782917
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Ilość stron:
518
Waga:
0.76 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.82
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Full Papers.- RepairNet: Contextual Sequence-to-Sequence network for automated program repair.- Seven-year longitudinal implications of wheel spinning and productive persistence.- A Systematic Review of Data-driven Approaches to Item Difficulty Prediction.- Annotating Student Engagement Across Grades 1-12: Associations with Demographics and Expressivity.- Affect-Targeted Interviews for Understanding Student Frustration.- Explainable Recommendations in a Personalized Programming Practice System.- Mutilingual Age of Exposure.- DiSCS: A New Sequence Segmentation Method for Open-Ended Learning Environments.- Interpretable Clustering of Students' Solutions in Introductory Programming.- Adaptively Scaffolding Cognitive Engagement with Batch Constrained Deep Q-Networks.- Ordering Effects in a Role-Based Scaffolding Intervention for Asynchronous Online Discussions.- Option Tracing: Beyond Correctness Analysis in Knowledge Tracing.-  An approach for detecting student perceptions of the programming experience from interaction log data.- Discovering Co-creative Dialogue States during Collaborative Learning.- Affective Teacher Tools: Affective Class Report Card and Dashboard.- Engendering Trust in Automated Feedback: A Two Step Comparison of Feedbacks in Gesture Based Learning.- Investigating students' reasoning in a code-tracing tutor.- Evaluating Critical Reinforcement Learning Framework In the Field.- Machine learning models and their development process as learning affordances for humans.- Predicting Co-Occurring Emotions from Eye-Tracking and Interaction Data in MetaTutor.- A Fairness Evaluation of Automated Methods for Scoring Text Evidence Usage in Writing.- The Challenge of Noisy Classrooms: Speaker Detection During Elementary Students’ Collaborative Dialogue.- Extracting and Clustering Main Ideas from Student Feedback using Language Models.- Multidimensional Team Communication Modeling for Adaptive Team Training: A Hybrid Deep Learning and Graphical Modeling Framework.- A Good Start is Half the Battle Won: Unsupervised Pre-Training for Low Resource Children's Speech Recognition for an Interactive Reading Companion.- Predicting Knowledge Gain during Web Search based on Multimedia Resource Consumption.- Deep Performance Factors Analysis for Knowledge Tracing.- Gaming and confrustion explain learning advantages for a math digital learning game.- Tackling the Credit Assignment Problem in Reinforcement Learning-Induced Pedagogical Policies with Neural Networks.- TARTA: Teacher Activity Recognizer from Transcriptions and Audio.- Assessing Algorithmic Fairness in Automatic Classifiers of Educational Forum Posts.- “Can you clarify what you said?”: Studying the impact of tutee agents’ follow-up questions on tutors’ learning.- Classifying Math Knowledge Components via Task-Adaptive Pre-Trained BERT.- A Multidimensional Item Response Theory Model for Rubric-based Writing Assessment.- Towards Bloom's Taxonomy Classification Without Labels.- Automatic Task Requirements Writing Evaluation With Feedback via Machine Reading Comprehension.- Temporal Processes Associating with Procrastination Dynamics.- Investigating Students’ Experiences with Collaboration Analytics for Remote Group Meetings.- “Now, I Want to Teach it for Real!”: Introducing Machine Learning as a Scientific Discovery Tool for K-12 Teachers,. Better Model, Worse Predictions: The Dangers in Student Model Comparisons.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia