• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Solving Customer Problems » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Solving Customer Problems

ISBN-13: 9783030616403 / Angielski / Twarda / 2020 / 463 str.

Boris A. Galitsky
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Solving Customer Problems Boris A. Galitsky 9783030616403 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Solving Customer Problems

ISBN-13: 9783030616403 / Angielski / Twarda / 2020 / 463 str.

Boris A. Galitsky
cena 644,07
(netto: 613,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 616,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > User Interfaces
Business & Economics > Customer Relations
Computers > Artificial Intelligence - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Human-Computer Interaction
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030616403
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2021
Numer serii:
000303886
Ilość stron:
463
Waga:
0.84 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chatbots for CRM and Dialogue Management.- Recommendation by Joining a Human Conversation.- Adjusting Chatbot Conversation to User Personality and Mood.- A Virtual Social Promotion Chatbot with Persuasion and Rhetorical Coordination.- Concluding a CRM Session.- Truth, Lie and Hypocrisy.- Reasoning for Resolving Customer Complaints- Concept-based Learning of Complainant’s Behavior.- Reasoning and Simulation of Mental Attitudes of a Customer.- CRM Becomes Seriously Ill.- Conclusions.

The second volume of this research monograph describes a number of applications of Artificial Intelligence in the field of Customer Relationship Management with the focus of solving customer problems. We design a system that tries to understand the customer complaint, his mood, and what can be done to resolve an issue with the product or service.

To solve a customer problem efficiently, we maintain a dialogue with the customer so that the problem can be clarified and multiple ways to fix it can be sought. We introduce dialogue management based on discourse analysis: a systematic linguistic way to handle the thought process of the author of the content to be delivered. We analyze user sentiments and personal traits to tailor dialogue management to individual customers. We also design a number of dialogue scenarios for CRM with replies following certain patterns and propose virtual and social dialogues for various modalities of communication with a customer.

After we learn to detect fake content, deception and hypocrisy, we examine the domain of customer complaints. We simulate mental states, attitudes and emotions of a complainant and try to predict his behavior. Having suggested graph-based formal representations of complaint scenarios, we machine-learn them to identify the best action the customer support organization can chose to retain the complainant as a customer.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia