• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Artificial Intelligence and the Changing Nature of Corporations: How Technologies Shape Strategy and Operations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Artificial Intelligence and the Changing Nature of Corporations: How Technologies Shape Strategy and Operations

ISBN-13: 9783030763152 / Angielski / Miękka / 2022

Tankiso Moloi;Tshilidzi Marwala
Artificial Intelligence and the Changing Nature of Corporations: How Technologies Shape Strategy and Operations Moloi, Tankiso 9783030763152 Springer International Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Artificial Intelligence and the Changing Nature of Corporations: How Technologies Shape Strategy and Operations

ISBN-13: 9783030763152 / Angielski / Miękka / 2022

Tankiso Moloi;Tshilidzi Marwala
cena 229,96
(netto: 219,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,73
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book explains how various forms of artificial intelligence, namely machine learning, natural language processing, and robotic process automation, could provide a source of competitive advantage to firms deploying them compared to those firms that would not have deployed these technologies. The advantages of machine learning, natural language processing, and robotic process automation in strategy formulation and strategy implementation are explored. The book illustrates the potential sources of advantage for the strategy formulation and strategy implementation processes, which can be derived from the deployment of each form of artificial intelligence.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Management Science
Computers > Artificial Intelligence - General
Wydawca:
Springer International Publishing
Seria wydawnicza:
Future of Business and Finance
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030763152
Rok wydania:
2022
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction to Artificial Intelligence and the Changing Nature of a Firm: Implications to Strategy and Strategy Implementation.- 2. A High-Level Overview of Artificial Intelligence: Historical Overview and Emerging Developments.- 3. A Brief Overview of the Firm’s Strategy.- 4. Strategy Implementation.- 5. Machine Learning in Strategy and Implementation.- 6. Natural Language Processing in Strategy and Implementation.- 7. Robotic Process Automation in Strategy and Strategy Implementation.- 8. Synopsis to Artificial Intelligence and the Nature of a Firm:

Implications to Strategy and Strategy Implementation.

Tankiso Moloi is a professor of accounting at the University of Johannesburg. He has written numerous articles and book chapters in finance and accounting, including research on artificial intelligence in accounting, economics, and finance.


Tshilidzi Marwala is vice-chancellor of the University of Johannesburg. He has written numerous peer-reviewed books, book chapters, and articles in artificial intelligence, finance, and economics.

This book explains how various forms of artificial intelligence, namely machine learning, natural language processing, and robotic process automation, could provide a source of competitive advantage to firms deploying them compared to those firms that would not have deployed these technologies. The advantages of machine learning, natural language processing, and robotic process automation in strategy formulation and strategy implementation are explored. The book illustrates the potential sources of advantage for the strategy formulation and strategy implementation processes, which can be derived from the deployment of each form of artificial intelligence.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia