ISBN-13: 9788368052282 / Polski / broszurowa / 2024 / 67 str.
Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe to: kompleksowe narzędzia, które umożliwiają wszechstronne i szczegółowe obserwacje niezbędne w procesie diagnostycznym i terapeutycznym; wsparcie w planowaniu indywidualnych programów terapeutycznych dostosowanych do specjalistycznej diagnozy i dokumentacji dziecka; aktualna wiedza o rozwoju i oczekiwanych umiejętnościach dziecka, zaktualizowana zgodnie z najnowszymi badaniami neurobiologicznymi i psychologicznymi; zbiór sprawdzonych pomysłów na aktywności zapewniające trening funkcji poznawczych dziecka. Arkusze i treningi zostały podzielone według: kategorii wiekowej - 3-latek, 4-latek oraz 5-, 6-latek, oczekiwanych sprawności - umiejętności motoryczne, umiejętności wzrokowe, umiejętności słuchowe. Publikacja jest owocem wieloletnich doświadczeń autorki jako wychowawcy przedszkolnego, pedagoga oraz terapeuty logopedy. Powstała z myślą o nauczycielach edukacji przedszkolnej, którzy pragną skutecznie monitorować rozwój dzieci - zarówno tych rozwijających się prawidłowo, jak i tych ze zdiagnozowanymi zaburzeniami rozwojowymi.
Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe to: kompleksowe narzędzia, które umożliwiają wszechstronne i szczegółowe obserwacje niezbędne w procesie diagnostycznym i terapeutycznym; wsparcie w planowaniu indywidualnych programów terapeutycznych dostosowanych do specjalistycznej diagnozy i dokumentacji dziecka; aktualna wiedza o rozwoju i oczekiwanych umiejętnościach dziecka, zaktualizowana zgodnie z najnowszymi badaniami neurobiologicznymi i psychologicznymi; zbiór sprawdzonych pomysłów na aktywności zapewniające trening funkcji poznawczych dziecka. Arkusze i treningi zostały podzielone według: kategorii wiekowej - 3-latek, 4-latek oraz 5-, 6-latek, oczekiwanych sprawności - umiejętności motoryczne, umiejętności wzrokowe, umiejętności słuchowe. Publikacja jest owocem wieloletnich doświadczeń autorki jako wychowawcy przedszkolnego, pedagoga oraz terapeuty logopedy. Powstała z myślą o nauczycielach edukacji przedszkolnej, którzy pragną skutecznie monitorować rozwój dzieci - zarówno tych rozwijających się prawidłowo, jak i tych ze zdiagnozowanymi zaburzeniami rozwojowymi.