• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 3: Conative and Affective Process Analyses » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 3: Conative and Affective Process Analyses

ISBN-13: 9780367756277 / Angielski

Richard E. Snow; Marshall J. Farr
Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 3: Conative and Affective Process Analyses Richard E. Snow Marshall J. Farr 9780367756277 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 3: Conative and Affective Process Analyses

ISBN-13: 9780367756277 / Angielski

Richard E. Snow; Marshall J. Farr
cena 160,92 zł
(netto: 153,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 151,07 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Originally published in 1987, this volume made an early and important contribution to the reemphasis and reexamination of the conative and affective aspects of human performance, in coordination with cognitive psychology, in the study of aptitude, learning, and instruction.

Originally published in 1987, this book reports the proceedings of a conference held in 1983 at Stanford, California. The purpose of the conference was to bring together individuals whose research reflected advanced theoretical thinking and empirical evidence on the combined analysis of cognitive, conative, and affective processes, the role of these processes in learning from instruction, and the importance of individual differences therein. The Editors believed that this volume made an early and important contribution to the reemphasis and reexamination of the conative and affective aspects of human performance, in coordination with cognitive psychology, in the study of aptitude, learning, and instruction. It takes its place as Volume 3 of the Aptitude, Learning, and Instruction series.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Education > Special Education - Learning Disabilities
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Aptitude, Learning and Instruction
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367756277

Preface.  1. Cognitive-Conative-Affective Processes in Aptitude, Learning, and Instruction: An Introduction Richard E. Snow and Marshall J. Farr  2. Aptitude Complexes Richard E. Snow  3. Structural Relationships Across Cognition, Personality, and Style Samuel Messick  4. Intelligence, and Cognitive Style Robert J. Sternberg  5. Cerebral, Cognitive, and Conative Processes Pat-Anthony Federico  6. Text Anxiety, Cognitive Interference, and Performance Irwin G. Sarason  7. The Influence of Positive Affect on Cognitive Organization: Implications for Education Alice M. Isen, Kimberly A. Daubman and Joyce M. Gorgoglione  8. Thinking about Feelings: The Development and Organization of Emotional Knowledge Nancy L. Stein and Linda J. Levine  9. Some Educational Implications of Sympathy and Anger from an Attributional Perspective Sandra Graham and Bernard Weiner  10. Making Learning Fun: A Taxonomy of Intrinsic Motivations for Learning Thomas W. Malone and Mark R. Lepper  11. Intrinsic Motivation and Instructional Effectiveness in Computer-Based Education Mark R. Lepper and Thomas W. Malone  12. Interestingness of Children’s Reading Material Richard C. Anderson, Larry L. Shirey, Paul T. Wilson and Linda G. Fielding  13. If You Don’t Know It Work On It: Knowledge, Self-Regulation and Instruction Drew H. Gitomer and Robert Glaser  14. Discussion W. J. McKeachie  15. Discussion Tom Trabasso 16. Discussion Ernest R. Hilgard  17. Cognition, Affect and Motivation: Issues, Perspectives and Directions Toward Unity Marshall J. Farr.  Author Index.  Subject Index.

Richard E. Snow, Marshall J. Farr



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia