• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Approaches to Assessment that Enhance Learning in Higher Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Approaches to Assessment that Enhance Learning in Higher Education

ISBN-13: 9780415693257 / Angielski / Twarda / 2011 / 176 str.

Stylianos Hatzipanagos; Rebecca Rochon
Approaches to Assessment that Enhance Learning in Higher Education Stylianos Hatzipanagos Rebecca Rochon 9780415693257 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Approaches to Assessment that Enhance Learning in Higher Education

ISBN-13: 9780415693257 / Angielski / Twarda / 2011 / 176 str.

Stylianos Hatzipanagos; Rebecca Rochon
cena 680,10
(netto: 647,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book addresses the need to diversify mainstream forms of assessment currently used in Higher Education in order to re-establish the focus on the learning process. Making assessment central to student learning is about returning to what current research emphasises: the primary beneficiary of assessment should be the student. To achieve this in the assessment context, students and tutors must engage in a process of dialogue and feedback. It seems to be widely accepted that assessment succeeds when the learner monitors, identifies and then is able to 'bridge' the gap between current learning achievements and agreed goals. It is, however, more questionable whether adequate opportunities are given to students to be active participants in closing what has been termed 'the loop'. Contributors to this book have responded in different ways to the challenge of enhancing learning through assessment, offering reasons for the lack of focus on learning within assessment processes as well as suggesting possible solutions. The chapters demonstrate a balance between innovation and practicality, drawing on the underpinning theories. The result is both rich in discussion and an extremely useful resource for practitioners. This book was originally published as a special issue of Assessment & Evaluation in Higher Education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415693257
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
176
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction: Approaches to assessment that enhance learning Stylianos Hatzipanagos and Rebecca Rochon  2. Reflections and new directions Paul Black and Robert McCormick  3. From monologue to dialogue: improving written feedback processes in mass higher education David Nicol  4. The impact of formative feedback on the development of academic writing Ursula Wingate  5. Beyond feedback: developing student capability in complex appraisal D. Royce Sadler  6. Exploring the use of peer assessment as a vehicle for closing the gap between feedback given and feedback used Patricia Cartney  7. A multi-faceted formative assessment approach: better recognising the learning needs of students James O. Jenkins  8. Non-traditional learners in higher education: comparison of a traditional MCQ examination with concept mapping to assess learning in a dental radiological science course David B. Hay, Po Li Tan and Eric Whaites  9. Beginning teacher education and collaborative formative e-assessment Mary Webb  10. Exploring formative e-assessment: using case stories and design patterns Caroline Daly, Norbert Pachler, Yishay Mor and Harvey Mellar  11. Complexity theory – an approach to assessment that can enhance learning and – more generally – could transform university management Lewis Elton



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia