• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Analysis of the Relation between Consumer Behaviour and Applying of the Marketing Mix » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Analysis of the Relation between Consumer Behaviour and Applying of the Marketing Mix

ISBN-13: 9783668466340 / Angielski / Miękka / 2017 / 30 str.

Siamak Hadifar
Analysis of the Relation between Consumer Behaviour and Applying of the Marketing Mix Siamak Hadifar 9783668466340 Grin Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Analysis of the Relation between Consumer Behaviour and Applying of the Marketing Mix

ISBN-13: 9783668466340 / Angielski / Miękka / 2017 / 30 str.

Siamak Hadifar
cena 151,26
(netto: 144,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 150,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Grin Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783668466340
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
30
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Table of Contents 1.Analysis of the Relationships between Consumer Behaviour and the Applicationof an optimal Marketing Mix 1.1 Introduction 1.2 Principles of Buyer and Consumer Behaviour and those Responsible for Purchasing Decisions 1.3 Determination of Consumer Behaviour 1.4 Influence of the Functioning of the Human Information Processing Procedure 1.5 Other Determinants 2.Influence of New Trends in Consumer Behaviour and Consideration of Consumer Groups 2.1 Preview 2.2 Definition of New Consumer Images 3.Consideration of the Product Decision-Making Process 3.1 Unconscious Buying Behaviour 3.2 Impact of Involvement on Advertising Media 3.3 Application of Marketing Measures For Low-Involvement Customers 3.4 Outlook 4.The Design of the Marketing Mix 4.1 Definition: the Marketing Mix 4.2 Marketing Mix Planning 4.3 The Goal of Marketing Mix Planning 4.4 Implementation of Marketing Mix Planning in Practice 4.5 Marketing Controls 4.6 Case Study of a Gastronomy Restaurant



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia