• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency

ISBN-13: 9781441191809 / Angielski / Miękka / 2012 / 176 str.

Paul Ashwin
Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency Ashwin, Paul 9781441191809  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency

ISBN-13: 9781441191809 / Angielski / Miękka / 2012 / 176 str.

Paul Ashwin
cena 209,27
(netto: 199,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 207,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Whilst current research into teaching and learning offers many insights into the experiences of academics and students in higher education, it has two significant shortcomings. It does not highlight the dynamic ways in which students and academics impact on each other in teaching-learning interactions or the ways in which these interactions are shaped by wider social processes. This book offers critical insight into existing perspectives on researching teaching and learning in higher education and argues that alternative perspectives are required in order to account for structure and agency in teaching-learning interactions in higher education. In considering four alternative perspectives, it examines the ways in which teaching-learning interactions are shaped by teaching-learning environments, student and academic identities, disciplinary knowledge practices and institutional cultures. It concludes by examining the conceptual and methodological implications of these analyses of teaching-learning interactions and provides the reader with an invaluable guide to alternative ways of conceptualising and researching teaching and learning in higher education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781441191809
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
176
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Acknowledgements \ 1. Introduction \ 2. Conceptualising structure and agency in relation to teaching-Learning interactions \ 3. Current ways of analysing the relations between structural-agentic processes and teaching-learning interactions \ 4. An activity theory approach to analysing the relations between teaching-learning environments and teaching-learning interactions \ 5. A symbolic-interactionist approach to analysing the relations between student and academic Identities and teaching-learning interactions \ 6. A Bernsteinian approach to analysing the relations between disciplinary knowledge practices and teaching-learning interactions \ 7. A Bourdieusian approach to analysing the relations between institutional cultures and teaching-learning interactions \ 8. Implications for researching teaching-learning interactions \ References \ Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia