• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

An Introduction to Child Language Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

An Introduction to Child Language Development

ISBN-13: 9780582087293 / Angielski / Miękka / 1999 / 248 str.

Susan H. Foster-Cohen; Susan H. Foster Cohen
An Introduction to Child Language Development Susan H. Foster-Cohen Susan H. Foster Cohen 9780582087293 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

An Introduction to Child Language Development

ISBN-13: 9780582087293 / Angielski / Miękka / 1999 / 248 str.

Susan H. Foster-Cohen; Susan H. Foster Cohen
cena 243,34
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume introduces the field of child language development studies, and presents hypotheses in an accessible, largely non-technical language, aiming to demonstrate the relationship between these hypotheses and interpretations of data. It makes the assumption that having a theory of language development is as important as having reliable data about what children say and understand, and it advocates a combination of both rationalist' and more 'empiricist' traditions. In fact, the author overtly argues that different traditions provide different pieces of the picture, and that taking any single approach is unlikely to lead to productive understanding.

Susan Foster-Cohen explores a range of issues, including the nature of prelinguistic communication and its possible relationship to linguistic development; early stages of language development and how they can be viewed in the light of later developments; the nature and role of children's experience with the language(s) around them; variations in language development due to both pathological and non-pathological differences between children, and (in the latter case) between the languages they learn; later oral language development; and literacy. The approach is distinctly psycholinguistic and linguistic rather than sociolinguistic, although there is significant treatment of issues which intersect with more sociolinguistic concerns (e.g. literacy, language play, and bilingualism). There are exercises and discussion questions throughout, designed to reinforce the ideas being presented, as well as to offer the student the opportunity to think beyond the text to ideas at the cutting edge of research.

The accessible presentation of key issues will appeal to the intended undergraduate readership, and will be of interest to those taking courses in language development, linguistics, developmental psychology, educational linguistics, and speech pathology. The book will also serve as a useful introduction to students wishing to pursue post-graduate courses which deal with child language development.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Psychology > Developmental - Child
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Learning about Language
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780582087293
Rok wydania:
1999
Numer serii:
000013075
Ilość stron:
248
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
21.6 x 13.8 x 0.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. What do children bring to the acquisition task?
2. How do children communicate before they can use language
3. When does language development start?
4. How do young children think language works?
5. What influences language development?
6. Do all children learn language the same way?
7. Does it matter which language(s) you learn?
8. When does language development stop?

Susan H. Foster-Cohen is Head of the Department of English at the University of London, The British Institute in Paris, France.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia