• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

An Econometric Approach to a Marketing Decision Model » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

An Econometric Approach to a Marketing Decision Model

ISBN-13: 9780262561891 / Angielski / Miękka / 1971 / 236 str.

Ronald E. Frank;William F. Massy
An Econometric Approach to a Marketing Decision Model Ronald E. Frank, William F. Massy 9780262561891 MIT Press Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

An Econometric Approach to a Marketing Decision Model

ISBN-13: 9780262561891 / Angielski / Miękka / 1971 / 236 str.

Ronald E. Frank;William F. Massy
cena 167,71 zł
(netto: 159,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 166,82 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book describes the creation of a simulation model that is designed to serve as an artificial test market. The market is sufficiently realistic to permit it to be used for experimenting with a wide range of alternative marketing programs for a manufacturer of a branded, frequently purchased food product.The simulator includes characterizations by brand and size of: (1) the rates of retailer promotions (such as retail price discounts, newspaper advertising, displays, signs and banners, special offers, and premiums) as a function of the promotional allowances offered by competing manufacturers; (2) the response of costumers in terms of sales volume to the aforementioned retailer's promotional activities; and (3) the transformation of these volume movement figures into estimates of manufacturer profitability. The simulation model is designed to take advantage of modern time-sharing computation facilities and permit virtually instantaneous assessment of alternatives, and to encourage the combining of executive judgments on current market conditions and probable retailer responses with historical data.In order to develop the component of the stimulator which relates retailer promotional activities to consumer volume movement, econometric methods are used to analyze a remarkably complete set of data in such a way that the reader may follow the author's thought processes as they work through complex quantitative techniques. The econometric model that they develop is a multiple-equation model. The use of this type of model is relatively new in marketing, although econometricians have been familiar with these techniques for a number of years. The present study develops and discusses the special statistical methods required to estimate the parameters of such a model and postulates a specific model linking the demand for a given brand and size to the promotional activities of all the brand-size combinations present in the marketplace for the product in question.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Finance - General
Wydawca:
MIT Press Ltd
Seria wydawnicza:
The MIT Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780262561891
Rok wydania:
1971
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000378825
Ilość stron:
236
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia