• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

An Agent-Based Model of Heterogeneous Demand » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

An Agent-Based Model of Heterogeneous Demand

ISBN-13: 9783658187217 / Angielski / Miękka / 2017 / 162 str.

Matthias Muller
An Agent-Based Model of Heterogeneous Demand Müller, Matthias 9783658187217 Springer VS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

An Agent-Based Model of Heterogeneous Demand

ISBN-13: 9783658187217 / Angielski / Miękka / 2017 / 162 str.

Matthias Muller
cena 221,90 zł
(netto: 211,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Matthias Müller makes a case for the particular role of the demand side in research on innovation. Based on a complex agent-based simulation model, he analyzes the versatile mutual relationships between consumers and producers within the innovation process. Instead of oversimplifying the demand side, the book aims to apply important aspects which too often are only applied to the supply side, e.g., the heterogeneity and bounded rationality of economic actors embedded in networks. The results offer a new perspective on the innovation process, proving that the demand side and consumers are important drivers of innovation, which must be included in future research for a full picture.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Methodology
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Springer VS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658187217
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Ilość stron:
162
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The Role of Consumers in Innovation Economics.- Evolutionary Economics.- The New Agent-Based Paradigm in Economics.- An ABM of Heterogeneous Consumers and Demand.- Consumer Networks.- Bounded Morality of Consumers.

Matthias Müller conducted his doctoral research at the University of Hohenheim, Germany. He currently works as a postdoctoral researcher in the field of innovation economics.

Matthias Müller makes a case for the particular role of the demand side in research on innovation. Based on a complex agent-based simulation model, he analyzes the versatile mutual relationships between consumers and producers within the innovation process. Instead of oversimplifying the demand side, the book aims to apply important aspects which too often are only applied to the supply side, e.g., the heterogeneity and bounded rationality of economic actors embedded in networks. The results offer a new perspective on the innovation process, proving that the demand side and consumers are important drivers of innovation, which must be included in future research for a full picture.

Contents

  • The Role of Consumers in Innovation Economics
  • Evolutionary Economics
  • The New Agent-Based Paradigm in Economics
  • An ABM of Heterogeneous Consumers and Demand
  • Consumer Networks
  • Bounded Morality of Consumers

Target Groups

  • Researchers and students in the fields of innovation economics, evolutionary economics, complexity science, and computer simulation
  • Policy making, public administration, and innovation management

The Author

Matthias Müller conducted his doctoral research at the University of Hohenheim, Germany. He currently works as a postdoctoral researcher in the field of innovation economics.

Muller, Matthias Matthias Muller war langjahriger Zeitungsredakteur... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia