• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business

ISBN-13: 9780143036531 / Angielski / Miękka / 2005 / 208 str.

Neil Postman
Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business Neil Postman 9780143036531 Penguin Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business

ISBN-13: 9780143036531 / Angielski / Miękka / 2005 / 208 str.

Neil Postman
cena 69,17 zł
(netto: 65,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 68,80 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

What happens when media and politics become forms of entertainment? As our world begins to look more and more like Orwell's 1984, Neil's Postman's essential guide to the modern media is more relevant than ever.

"It's unlikely that Trump has ever read Amusing Ourselves to Death, but his ascent would not have surprised Postman." -CNN

Originally published in 1985, Neil Postman's groundbreaking polemic about the corrosive effects of television on our politics and public discourse has been hailed as a twenty-first-century book published in the twentieth century. Now, with television joined by more sophisticated electronic media--from the Internet to cell phones to DVDs--it has taken on even greater significance. Amusing Ourselves to Death is a prophetic look at what happens when politics, journalism, education, and even religion become subject to the demands of entertainment. It is also a blueprint for regaining control of our media, so that they can serve our highest goals.

"A brilliant, powerful, and important book. This is an indictment that Postman has laid down and, so far as I can see, an irrefutable one." -Jonathan Yardley, The Washington Post Book World

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Performing Arts > Television - History & Criticism
Wydawca:
Penguin Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780143036531
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
208
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
19.56 x 12.7 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

I can t think of a more prophetic, more thoughtful, more necessary and yes, more entertaining book about media culture. Victor Navasky, National Book Award-winning author of The Art of Controversy

All I can say about Neil Postman s brilliant Amusing Ourselves to Death is: Guilty As Charged. Matt Groening, Creator of The Simpsons

As a fervent evangelist of the age of Hollywood, I publicly opposed Neil Postman s dark picture of our media-saturated future. But time has proved Postman right. He accurately foresaw that the young would inherit a frantically all-consuming media culture of glitz, gossip, and greed. Camille Paglia

A brilliant, powerful, and important book. This is an indictment that Postman has laid down and, so far as I can see, an irrefutable one. Jonathan Yardley, The Washington Post Book World

Introduction
Part I
1. The Medium Is the Metaphor
2. Media as Epistemology
3. Typographic America
4. The Typographic Mind
5. The Peek-a-Boo World
Part II
6. The Age of Show Business
7. "Now...This"
8. Shuffle Off to Bethlehem
9. Reach Out and Elect Someone
10. Teaching as an Amusing Activity
11. The Huxleyan Warning
Notes
Bibliography
Index

Neil Postman (1931 2003) was chairman of the Department of Communication Arts at New York University and founder of its Media Ecology program. He wrote more than twenty books.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia