• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

America's Battle for Media Democracy: The Triumph of Corporate Libertarianism and the Future of Media Reform » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

America's Battle for Media Democracy: The Triumph of Corporate Libertarianism and the Future of Media Reform

ISBN-13: 9781107038332 / Angielski / Twarda / 2014 / 262 str.

Victor Pickard
America's Battle for Media Democracy: The Triumph of Corporate Libertarianism and the Future of Media Reform Pickard, Victor 9781107038332 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

America's Battle for Media Democracy: The Triumph of Corporate Libertarianism and the Future of Media Reform

ISBN-13: 9781107038332 / Angielski / Twarda / 2014 / 262 str.

Victor Pickard
cena 352,88 zł
(netto: 336,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,79 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How did the American media system become what it is today? Why do American media have so few public interest regulations compared with other democratic nations? How did the system become dominated by a few corporations, and why are structural problems like market failures routinely avoided in media policy discourse? By tracing the answers to many of these questions back to media policy battles in the 1940s, this book explains how this happened and why it matters today. Drawing from extensive archival research, the book uncovers the American media system s historical roots and normative foundations. It charts the rise and fall of a forgotten media reform movement to recover alternatives and paths not taken. As much about the present and future as it is about the past, the book proposes policies for remaking media based on democratic values for the digital age."

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
History > United States - 20th Century
Political Science > Public Policy - Communication Policy
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
Communication, Society and Politics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781107038332
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000320150
Ilość stron:
262
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.67 x 15.32 x 1.98
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'America's Battle for Media Democracy should be required reading for any student of American history, journalism, media studies, and democracy itself.' Reed Hundt, FCC Chairman, 1993–7

Introduction: the policy origins and normative foundations of American media; 1. The revolt against radio; 2. A progressive turn at the FCC; 3. The battle of the Blue Book; 4. The origins of the Fairness Doctrine; 5. The 1940s newspaper crisis and the birth of the Hutchins Commission; 6. Should the giants be slain or persuaded to be good?; 7. The postwar settlement for American media; Conclusion: confronting market failure.

Pickard, Victor Victor Pickard is an assistant professor in the An... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia