• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Always on: Digital Brand Strategy in a Big Data World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Always on: Digital Brand Strategy in a Big Data World

ISBN-13: 9780367880439 / Angielski / Miękka / 2019 / 294 str.

Arve Peder Overland
Always on: Digital Brand Strategy in a Big Data World Arve Peder Overland 9780367880439 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Always on: Digital Brand Strategy in a Big Data World

ISBN-13: 9780367880439 / Angielski / Miękka / 2019 / 294 str.

Arve Peder Overland
cena 203,56
(netto: 193,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

It’s a given in today’s online marketplace that you are perceived as being always on. Make sure your governance programmes for your systems and platforms keep it that way. Always On provides an understanding of what it takes to develop, implement and run a digital strategy but it is not meant as a rigid process document that must be strictly adher

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Business & Economics > E-commerce
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367880439
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Ilość stron:
294
Oprawa:
Miękka

Part 1 The Symptoms: Companies see challenges in digital transformation.  The website.  Why are we in social media?  Is a customer loyal if they're in my program?. Defining a business online.  Data the great myth buster.  The solution is never the next gadget.  Part 2 The Business Case: Understanding the need.  Preparedness for today and inevitable change.  Part 3 The Brand: Symbiotic relationship between brand and digital strategy.  Developing brand positioning and value propositions.  UX-based brand workshop model.  Implementation strategy.  Part 4 The Strategy: Defining digital strategy and its development process.  Research, facts and insights.  Finally we're seeing the big picture through big data.  The strategy documents, campaigns and builds.  Part 5 Getting Started: Setting objectives: stakeholders and their requirements.  Defining your digital ecosystem.  An honest evaluation of your people and systems.  Communication and change management.  Implementation planning and tactical roadmap. Part 6 The Governance: The governance of digital programs and systems.  The importance of performance measurement. Training, guidelines, responsibility structure, content calendars, accounts info and password storage.  Ongoing communications strategy.  System and reputational risk management.  How to obtain, develop, retain and verify competence.  Building better partnerships.  Legal and regulatory aspects of digital governance.

Arve Peder Øverland has been at the forefront of digital marketing since the mid-nineties. He has spent most of his career in the United States, where he led a digital agency, working with some of the world’s leading companies and brands. Before joining id.mngmnt, a management consulting firm specializing in customer intelligence as a partner, Arve served as Digital Practice Director for Hill+Knowlton Strategies Europe, a WPP company. At id.mngmnt, Arve heads up the digital consulting practice, focusing on building result-oriented digital strategies for clients and developing governance practices that reduce risk and monitor performance.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia