• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Alternatives in Assessment of Achievements, Learning Processes and Prior Knowledge » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Alternatives in Assessment of Achievements, Learning Processes and Prior Knowledge

ISBN-13: 9780792396154 / Angielski / Twarda / 1995 / 285 str.

Menucha Birenbaum; Filip J. R. C. Dochy; F. Dochy
Alternatives in Assessment of Achievements, Learning Processes and Prior Knowledge Menucha Birenbaum Filip J. R. C. Dochy F. Dochy 9780792396154 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Alternatives in Assessment of Achievements, Learning Processes and Prior Knowledge

ISBN-13: 9780792396154 / Angielski / Twarda / 1995 / 285 str.

Menucha Birenbaum; Filip J. R. C. Dochy; F. Dochy
cena 806,99
(netto: 768,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Achievement assessment has undergone a major shift, from what some call a culture of testing' to a culture of assessment'. Nowadays, a strong emphasis is placed on the integration of assessment and instruction, on assessing processes rather than just products, and on evaluating individual progress relative to each student's starting point.
This book addresses assessment issues in light of the present state of affairs. The first part discusses new alternatives in the assessment of achievement in various subject areas, focusing on agenda, practice, impact and evaluation of the assessment. The second part deals with issues related to assessment of the learning process, specifically: questions concerning the assessment of individual differences in prior knowledge, learning skills and strategies.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Education > Testing & Measurement
Education > Evaluation & Assessment
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Recent Economic Thought
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792396154
Rok wydania:
1995
Wydanie:
1996
Numer serii:
000162811
Ilość stron:
285
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Contributing authors. Preface. Introduction. I: Alternatives in assessment of achievement. 1.Assessment 2000: Towards a pluralistic approach to assessment; M. Birenbaum. 2. Assessment of mathematics - what is the agenda? L. Burton. 3. The ripple effect: the instructional impact of the systematic introduction of performance assessment in mathematics; D. Clarke, M. Stephens. 4. Science assessment; P. Tamir. 5. On the content validity of performance assessments: centrality of domain specification; R.J. Shavelson, et al. 6. Language testing: matching assessment procedures with language knowledge; E. Shohamy. 7. Academic literacy as ways of getting-to-know: what can be assessed? G. Sarig. 8. Assessment in a problem-based economics curriculum; M. Segers. II: Assessment of prior knowledge and learning processes. 9. Assessment of domain-specific and domain-transcending prior knowledge; F.J.R.C. Dochy. 10. How general are the effects of domain-specific prior knowledge on study expertise as compared to general thinking skills? A. Minnaert, P.J. Janssen. 11. The revised inventory of learning processes: a multifaceted perspective on individual differences in learning; E. Geisler-Brenstein, R.R. Schmeck. 12. Assessing students' motivation and learning strategies in the classroom context: the motivated strategies for learning questionnaire; T. Garcia, P.R. Pintrich. 13. Development of an inventory to measure learning strategies; C. Vizcarro, et al. 14. Identifying and advising students with deficient study skills: an integrated computer-based package for staff and students; N. Entwhistle, et al. Subject index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia