• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Alternative Market Research Methods: Market Sensing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Alternative Market Research Methods: Market Sensing

ISBN-13: 9781138843721 / Angielski / Miękka / 2016 / 312 str.

David Longbottom; Alison Lawson
Alternative Market Research Methods: Market Sensing David Longbottom Alison Lawson 9781138843721 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Alternative Market Research Methods: Market Sensing

ISBN-13: 9781138843721 / Angielski / Miękka / 2016 / 312 str.

David Longbottom; Alison Lawson
cena 255,83
(netto: 243,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Traditional research methods in marketing can be illuminating when used well, but all too often their data-driven results fail to provide the depth of understanding that organisations need to anticipate market needs. Alternative Market Research Methods: Market sensing is a new approach that enables researchers to get greater depth and meaning from their research and organisations to make smarter strategic decisions. This book, the first text dedicated to the topic, explains market sensing simply and practically and demonstrates how it can benefit researchers. It teaches non-mainstream and alternative research methods which facilitate innovative research design, and achieves deep insights into the mindsets of consumers. The methods explored in this book include:

  • emotional scaling;
  • discourse analysis;
  • consumer ethnography;
  • social media networks;
  • narrative and story telling;
  • gamification.
With a wealth of case studies and pedagogy to aid student learning, as well as online teaching aids including PowerPoint presentations and video content, this ground-breaking textbook is an essential resource for anyone that wants to expand their repertoire of marketing research methods to create a research project that will be original and insightful.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138843721
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
312
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Theoretical Underpinnings for Market Sensing  1. Market Sensing and Qualitative Research: Context, Philosophy, Approach, and Strategy (David Longbottom)  2. The Qualitative Research Process Part One: Strategy, Planning, And Data Collection (David Longbottom)  3. The Qualitative Research Process Part Two: Data Analysis and Data Presentation (David Longbottom)  Part II: Marketing Research Methods for Market Sensing  4. Market Sensing Using Images and Emotional Scaling (Charles Hancock and David Longbottom)  5. Discourse Analysis: Using Talk and Text (Lesley Crane)  6. Consumer Ethnography (Ian Churm)  7. Social Media Networks: On-Line Data Sources (Annmarie Hanlon)  8. Using Narrative and Story Telling in Research (Alison Lawson)  9. Gamification: Using Game Technology for Marketing Research (David Longbottom and Kuldeep Banwait)  10. Understanding Customer Journey Through the Prism of Service Design Methodology (Polina Baranova)  Part III: Presenting Your Research and Research Ethics  11. Communicating Your Research (Alison Lawson and Maria Potempski)  12. Research Ethics (Simon Dupernex)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia