• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Agents for Games and Simulations II: Trends in Techniques, Concepts and Design » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Agents for Games and Simulations II: Trends in Techniques, Concepts and Design

ISBN-13: 9783642181801 / Angielski / Miękka / 2011 / 206 str.

Frank Dignum
Agents for Games and Simulations II: Trends in Techniques, Concepts and Design Frank Dignum 9783642181801 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Agents for Games and Simulations II: Trends in Techniques, Concepts and Design

ISBN-13: 9783642181801 / Angielski / Miękka / 2011 / 206 str.

Frank Dignum
cena 185,62 zł
(netto: 176,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 177,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book contains papers presented at AGS 2010, the Second International Workshop on Agents for Games and Simulations. It examines architectures combining agents and game engines, the training aspects of games, and social and organizational aspects of games.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Computers > Networking - Hardware
Computers > Software Development & Engineering - General
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Seria wydawnicza:
Lecture Notes in Artificial Intelligence
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642181801
Rok wydania:
2011
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000394309
Ilość stron:
206
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Architectures:

Unreal Goal Bots: Conceptual Design of a Reusable Interface,- A Periphery of Pogamut: From Bots to Agents and Back Again,- Goal-Based Communication Using BDI Agents as Virtual Humans in Training: An Ontology Driven Dialogue System,- Evaluation and Comparison of Multi-agent Based Crowd Simulation Systems,- Towards an Architecture for Collaborative Human/AI Control of Interactive Characters Training and Story Lines: An Architecture for Directing Value-Driven Artificial Characters,- Implicitly and Intelligently Influencing the Interactive Experience,- Creating Customized Game Experiences by Leveraging Human Creative Effort: A Planning Approach,- Guiding User Adaptation in Serious Games,- Using Agent Technology to Build a Real-World Training Application,- Social Behavior and Organization: Semi-Automated Dialogue Act Classification for Situated Social Agents in GamesUsing Exclusion Logic to Model Social Practices,- Making Games ALIVE: An Organisational Approach,- Building Quests for Online Games with Virtual Institutions

While today's game engines and multi-agent platforms cross-fertilize each other to some extent, the technologies used in these areas are not readily compatible due to some differences in their primary concerns. Where game engines prioritize efficiency and central control, multi-agent platforms focus on agent autonomy and sophisticated communication capabilities. This volume gives an overview of the current state of the art for people wishing to combine agent technology with (serious) games.

This state-of-the-art survey contains a collection of papers presented at AGS 2010;  the Second International Workshop on Agents for Games and Simulations, held on May 10, 2010, in Toronto, as well as extended versions of papers from other workshops and from the AAMAS conference. The 14 papers are organized in three topical sections focusing on architectures combining agents and game engines, on the training aspects of the games, on social and organizational aspects of games and agents, respectively.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia