• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Affect and Mathematics Education: Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Affect and Mathematics Education: Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity

ISBN-13: 9783030137632 / Angielski / Miękka / 2020 / 437 str.

Markku S. Hannula; Gilah C. Leder; Francesca Morselli
Affect and Mathematics Education: Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity Markku S. Hannula Gilah C. Leder Francesca Morselli 9783030137632 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Affect and Mathematics Education: Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity

ISBN-13: 9783030137632 / Angielski / Miękka / 2020 / 437 str.

Markku S. Hannula; Gilah C. Leder; Francesca Morselli
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Educational Psychology
Education > Curricula
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Icme-13 Monographs
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030137632
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2019
Numer serii:
000812111
Ilość stron:
437
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.31
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"This monograph is a great resource for those math educators who wish to have a background in the interaction of affect and mathematics education. ... We need this research to continue not only for the future of our students but also for us as teachers to pass the affect, emotion, motivation, and love of mathematics to future generations." (Peter Olszewski, MAA Reviews, November 9, 2019)

1.      Introduction (editors)

2.      Overview

2.1  Leder, Gilah: MATHEMATICS-RELATED BELIEFS AND AFFECT – WITH A SPECIAL EMPHASIS ON GENDER: AN OVERVIEW              

3.      Interest, motivation & values

3.1.Achmetli, Kay; Schukajlow, Stanislaw: Multiple solutions, The Experience of Competence, and Interest

3.2. Dobie, Tracy Elyse: INTERDEPENDENT VALUES AND PERCEPTIONS OF THE USEFULNESS OF MATHEMATICS AMONG MIDDLE SCHOOL STUDENTS

3.3. Middleton, James A; Mangu, Daniel; Lee, Andrew: A LONGITUDINAL STUDY OF MATHEMATICS AND SCIENCE MOTIVATION PATTERNS FOR STEM-INTENDING HIGH SCHOOLERS IN THE US

3.4. Bofah, Emmanuel Adu-tutu; Hannula, Markku S.: Perceived Social Support Network and Achievement in an African context: Mediation by motivational beliefs and moderation by gender [still under review]

3.5. Vollstedt, Maike; Duchhardt, Christoph: Assessment and Structure of Secondary Students’ Personal Meaning Related to Mathematics

3.6. Wilkie, Karina Joyce: Middle school boys’ and girls’ own expressions of aspirations for their mathematics learning

3.7.Zonnefeld, Valorie Lynn: IMPLICATIONS OF TRAINING IN INCREMENTAL THEORIES OF INTELLIGENCE FOR UNDERGRADUATE STATISTICS STUDENTS) [still under review]

3.8. Commentary to the section 3 (Wee Tiong Seah)          

4. Engagement & flow

4.1.De Simone, Marina: "THE INTERTWINEMENT OF RATIONALITY AND EMOTIONS IN THE MATHEMATICS TEACHING: A CASE STUDY"

4.2. Khalil, Deena; Lake, Elizabeth; Johnson, Ayanna: Teachers’ Classroom Engagement Structures: A Comparative Study of A Novice US and Experienced UK Mathematics Teacher

4.3. Montoro Medina, Ana Belén; Gil Cuadra[GL1] , Francisco: Exploring flow in pre-service primary teachers doing measurement tasks

4.4.Commentary to the section 4 (Peter Liljedahl)

5.      Identity

5.1.Branchetti, Laura & Morselli, Francesca: THE INTERPLAY OF RATIONALITY AND IDENTITY IN A MATHEMATICAL GROUP WORK

5.2.(Ralf Erens & Andreas Eichler: BELIEF CHANGES: THE TEACHING SOCIALISATION OF CALCULUS TEACHERS)

5.3.Felix, Clyde Benedict Aurelius: The struggle for recognition and the professional identities of mathematics teachers

5.4.Karaolis, Andreas; Philippou, George: TEACHERS’ PROFESSIONAL IDENTITY

5.5.Commentary to the section 5 (Einat Heyd-Metzuyanim)

6.      Conclusions and looking ahead (editors)

This open access book, inspired by the ICME 13 topic study group “Affect, beliefs and identity in mathematics education”, presents the latest trends in research in the area. Following an introduction and a survey chapter providing a concise overview of the state-of-art in the field of mathematics-related affect, the book is divided into three main sections: motivation and values, engagement, and identity in mathematics education. Each section comprises several independent chapters based on original research, as well as a reflective commentary by an expert in the area. Collectively, the chapters present a rich methodological spectrum, from narrative analysis to structural equation modelling. In the final chapter, the editors look ahead to future directions in the area of mathematics-education-related affect.

It is a timely resource for all those interested in the interaction between affect and mathematics education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia