• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising to Children: New Directions, New Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising to Children: New Directions, New Media

ISBN-13: 9780230252028 / Angielski / Twarda / 2014 / 265 str.

Mark Blades; Caroline Oates; Fran Blumberg
Advertising to Children: New Directions, New Media Blades, M. 9780230252028 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising to Children: New Directions, New Media

ISBN-13: 9780230252028 / Angielski / Twarda / 2014 / 265 str.

Mark Blades; Caroline Oates; Fran Blumberg
cena 402,53
(netto: 383,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This important source for students, researchers, advertisers and parents reviews the debates about advertising to children, and presents new information about children's understanding of advertising. Contributing authors analyse food and alcohol advertising and their effect on children and young people, and explore the point at which children can first identify advertisements and when they can understand that advertisements are persuasive messages. As well as reporting research about television advertising, this volume includes studies about advertising to children in new media, including web pages, search engines, and advergames. There is a discussion of the new ways that marketers reach children, for instance through the internet or with product placement, as well as practical explanations of how parents and educators can help children become more critical of advertisements.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Psychology > Developmental - Child
Social Science > Children's Studies
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230252028
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
265
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
14.4 x 21.8 x 2.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction; Barrie Gunter, Caroline Oates, Fran Blumberg and Mark Blades 2. Do Very Young Children Understand Persuasive Intent in Advertisements?; Moondore Ali and Mark Blades 3. The Development of Children's Scepticism about Advertising; Maria T. Chu, Mark Blades and Jane Herbert 4. Commercial Food Promotion to Children; Emma J. Boyland, Joanne A. Harrold, Tim C. Kirkham and Jason C.G. Halford 5. Alcohol Advertising and Young People; Barrie Gunter 6. Advertising to Children in China; Kara Chan 7. Parents' Beliefs about, and Attitudes to, Marketing to Children; Caroline Oates, Nicki Newman and Athanasia Tziortzi 8. The Family's Role in Children's Interpretation of Advertising; Moniek Buijzen 9. Linkages between Media Literacy and Children's and Adolescents' Susceptibility to Advertising; Fran C. Blumberg, Lauren A. Frankle, Brian Kelley and Jessica M. Williams 10. Under the Radar: How Embedded Commercial Messages in TV and the New Media Influence Children without their Conscious Awareness; Laura Owen, Charlie Lewis and Susan Auty 11. Young Children's Ability to Identify Advertisements on Television, on Web Pages and on Search Engine Web Pages; Shiying Li, Megan Pickering, Moondore Ali, Mark Blades and Caroline Oates 12. The Influence of Advergames on Children's Consumer Choices and Behaviour; Amanda E. Staiano and Sandra L. Calvert 13. Conclusions; Caroline Oates, Fran Blumberg, Barrie Gunter and Mark Blades

Moondore Ali, Bina Nusantara University, Indonesia Susan Auty, Lancaster University, UK Emma Boyland, University of Liverpool, UK Monique Buijzen, Radboud University Nijmegen, The Netherlands Sandra Calvert, Georgetown University, USA Kara Chan, Hong Kong Baptist University Maria Chu, City University London, UK Jason Halford, University of Liverpool, UK Joanne Harrold, University of Liverpool, UK Jane Herbert, University of Sheffield, UK Brian Kelley, Fordham University, USA Tim Kirkham, University of Liverpool, UK Charlie Lewis, Lancaster University, UK Shiying Li, University of Sheffield, UK Nicki Newman, University of Sheffield, UK Laura Owen, University of Reading, UK Megan Pickering, University of Sheffield, UK Amanda Staiano, Pennington Biomedical Research Center, USA Athanasia Tziortzi, Frederick University, Cyprus Jessica Williams, Fordham University, USA

Blades, Mark Mark Blades is a Senior Lecturer in Developmental ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia