• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999: Increments of Change » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999: Increments of Change

ISBN-13: 9781789973457 / Angielski / Miękka / 2020 / 228 str.

Patricia Medcalf
Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999: Increments of Change Maher, Eamon 9781789973457 Peter Lang Ltd, International Academic Publis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999: Increments of Change

ISBN-13: 9781789973457 / Angielski / Miękka / 2020 / 228 str.

Patricia Medcalf
cena 149,03
(netto: 141,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 148,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Analyses the influence of the Guinness brand's provenance on advertising campaigns aimed at consumers living in Ireland between 1959 and 1999, and the extent to which Guinness's advertising has influenced Irish culture and society.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
History > Europe - Ireland
Business & Economics > Infrastructure
Wydawca:
Peter Lang Ltd, International Academic Publis
Seria wydawnicza:
Reimagining Ireland
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781789973457
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000383567
Ilość stron:
228
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

« For most Irish people, Christmas really starts when the Guinness advertisements, from the home of the 'black stuff', appears on television with the haunting music and the imagery of snow-covered urban and rural scenes. Just as the product has become a synecdoche of Irishness, so the advertisements have become iconic signifiers of both the product and of a sense of Irishness. In this original and thought-provoking study, Trish Medcalf traces and analyses Guinness advertisements from 1959-1999. As well as looking at the advertisements themselves, she provides a telling critique of how they both responded to, and at times led, the changes in Irish society over that period. » (Eugene O'Brien, Mary Immaculate College, University of Limerick)

Foreword by Patrick Guinness

Introduction

1. 959-1969: New beginnings

2. 1970-1979: Emerging voices

3. 1980-1989: Economic hardship

4. 1990-1999: A period of unprecedented change

Concluding thoughts

Bibliography

Index

Dr Patricia Medcalf is a Lecturer in Advertising and Marketing at TU Dublin where she is course leader on the Bachelor degree programme in Advertising and Marketing Communications. She previously worked as Project Director with corporate and brand identity specialists Brand Union (formerly known as The Identity Business). Before that she was a marketing consultant with Siemens in Dublin and an account manager with Brann Direct Marketing in the UK. In 2004, she published the textbook, Marketing Communications: An Irish Perspective. Her PhD thesis analysed five decades of Guinness Advertising in Ireland. Recent publications in this area include a chapter in Patriomoine/Cultural Heritage in France and Ireland (2019).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia