• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising in Europe: Advertising as Communication / The World of Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising in Europe: Advertising as Communication / The World of Advertising

ISBN-13: 9783656447832 / Angielski / Miękka / 2013 / 28 str.

Silke Tischendorf
Advertising in Europe: Advertising as Communication / The World of Advertising Silke Tischendorf   9783656447832 GRIN Verlag oHG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising in Europe: Advertising as Communication / The World of Advertising

ISBN-13: 9783656447832 / Angielski / Miękka / 2013 / 28 str.

Silke Tischendorf
cena 151,26
(netto: 144,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 150,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Essay from the year 2003 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7 (A-), University of Applied Sciences Worms (European Business Management), course: European Studies, language: English, abstract: For many years, beauty has been used as a marketing and advertising tool. In this essay I would like to explore the meaning and use of beauty in advertising, what the aesthetic function of advertising means and how it is related to the persuasive function and the perlocutionary effect. Advertising uses beauty as a communication tool to increase interest in a company's product or service through making it aspirational. The prevalence of attractive models in advertising testifies to the general belief concerning their efficacy as a vehicle of promotion. Attractive models might be effective in altering individual's impressions of products. Beauty can infer personal characteristics, abilities and motivations which can support the promotion of various products. The aesthetic criteria remain centrally relevant to many advertising decisions. Many products have aesthetic components, most often by conscious design. In fact, countless products are differentiated from others only on the basis of aesthetic criteria. This implies that aesthetic elements form important dimensions for information processing and attitude formation. Sometimes aesthetic motives may dominate, or even overwhelm utilitarian motives, meaning that sometimes aesthetic attributes may be determining factors in consumer choice. Beauty in terms of advertising is defined by adjectives such as attractive, good-looking, classy, sexy, elegant and pretty. Things are perceived to be beautiful depends on the person you ask, because judgment of beauty is non-cognitive and is the pure feeling of the observer ('beauty lies in the eye of the beholder'). If somebody thinks that the product or person in the ad has features that fit my sense of beauty the

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
GRIN Verlag oHG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656447832
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia