• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising at the Crossroads » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising at the Crossroads

ISBN-13: 9781138966123 / Angielski / Miękka / 2015 / 352 str.

Max A. Geller
Advertising at the Crossroads Max A. Geller 9781138966123 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising at the Crossroads

ISBN-13: 9781138966123 / Angielski / Miękka / 2015 / 352 str.

Max A. Geller
cena 224,78 zł
(netto: 214,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Advertising today is not only under sterner scrutiny by the various federal regulatory and judicial bodies but is also facing an ominous storm of public criticism because of certain abuses. One of the big questions troubling advertisers, agencies and media is whether advertising will be subject to increasingly stringent governmental controls or whether it will forestall such action by mature self-regulation. In Advertising at the Crossroads the author has attempted to face the issue squarely and realistically, and to point out several constructive measures that advertising must initiate in its self-interest. First published in 1952.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Literary Collections > General
Business & Economics > Reklama i promocja
Social Science > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Advertising
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138966123
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000460890
Ilość stron:
352
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.85
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. The Advertiser and the Consumer.  The Impact of Advertising on the Consumer and the Home.  The Advertiser.  The Impact of Advertising on Our Economy.  2. Advertising Media.  Newspapers.  Magazines.  Radio.  Television.  Outdoor Advertising.  Direct Advertising.  3. The Advertising Agency.  Development of the Advertising Agency.  The Role of the Advertising Agency.  The Advertising Code.  4. Constitutional Sources of Federal Regulatory Power.  The Postal Power.  The Taxing Power and General Welfare Clause.  Interstate Commerce.  Advertising and Interstate Commerce.  5. Advertising and the Maintenance of Competition – The Federal Trade Commission.  Legislative History.  ‘Unfair Methods of Competition in Commerce’.  Gradual Acceptance of FTC Jurisdiction over Advertising.  The Wheeler-Lea Amendments.  Administrative Procedure.  Conclusion.  6. Advertising and the Public Interest – The Federal Communications Commission.  Historical Perspective.  The ‘Public Interest, Convenience, or Necessity’.  The Networks Challenge FCC Authority.  Advertising Problems of FCC.  Conclusion.  7. False, Misleading and Obscene Advertising.  The Postal Power and Advertising.  Obscenity and the Mails.  Mail Fraud.  The Federal Alcohol Tax Unit.  8. Observations and Conclusions.  Stages in the Law of Advertising.  Advertising and its Regulation Today.  Control of Advertising as an Economic Force.  Appendix.  A. Typical Stipulation – Federal Trade Commission.  B. Excerpts from the television Code of the National Association of Radio and Television Broadcasters.  C. Offer in Compromise.  D. The Voluntary Limitation of Advertising.  Bibliography.  Official Reports.  Statutes.  Table of Cases.  Index of Names.  Index of Subjects.

Max Geller



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia