• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising and Public Relations Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising and Public Relations Research

ISBN-13: 9781138127487 / Angielski / Twarda / 2015 / 384 str.

Donald W. Jugenheimer;Larry D. Kelley;Jerry Hudson
Advertising and Public Relations Research Donald W. Jugenheimer, Larry D. Kelley, Jerry Hudson 9781138127487 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising and Public Relations Research

ISBN-13: 9781138127487 / Angielski / Twarda / 2015 / 384 str.

Donald W. Jugenheimer;Larry D. Kelley;Jerry Hudson
cena 900,54
(netto: 857,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Designed to serve as a comprehensive, primary text for research methods courses in advertising and/or public relations programs, this book concentrates on the uses and applications of research in advertising and public relations situations. The authors' goal is to provide the information needed by future practitioners to commission and apply research to their work problems in advertising and public relations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Public Relations
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138127487
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
384
Waga:
0.82 kg
Wymiary:
19.1 x 23.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Part I: Introduction to Advertising and Public Relations Research  1. Needs for Research in Advertising and Public Relations  2. Some Research Definitions  3. Planning and Using Research  4. Designing Research  Part II: Secondary Research in Advertising and Public Relations  5. Introduction to Secondary Research  6. Syndicated Research  7. Online Resources  8. Other Useful Resources  Part III: Primary Research in Advertising and Public Relations: Qualitative Research  9. Uses of Qualitative Research  10. Focus Groups  11. Content Analysis  12. In-depth Interviews  13. Other Qualitative Methods  14. How Qualitative Research Can Enhance Quantitative Research  15. Handling Qualitative Findings  Part IV: Primary Research in Advertising and Public Relations: Quantitative Research  16. Empirical Research: Survey Research  17. Sampling  18. Measuring Instruments  19. Question Wording  20. Interviewer Training  21. Obtaining Accurate Responses  22. Data Tabulation  23. Applications of Quantitative Research  24. Experimental Research  25. Experimental Approaches  26. Quasi-Experimental Research  27. Experimental Applications in Advertising and Public Relations  Part V: Primary Research in Advertising and Public Relations: Other Research Methods  28. Historical and Legal Research and Critical Analysis  Part VI: Advertising and Public Relations Research Data Analysis  29. Handling Data  30. Scaling Techniques  31. Mapping Techniques  32. Statistics  33. Statistical Analytic Tools  Part VII: Practical Aspects of Advertising and Public Relations Research  34. Who Should Conduct Research?  35. Applying Research to Advertising and Public Relations Situations  36. The Research Report  37. Ethics in Research



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia