• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising Theory

ISBN-13: 9780815382492 / Angielski / Twarda / 2019 / 548 str.

Shelly Rodgers; Esther Thorson
Advertising Theory Shelly Rodgers Esther Thorson 9780815382492 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising Theory

ISBN-13: 9780815382492 / Angielski / Twarda / 2019 / 548 str.

Shelly Rodgers; Esther Thorson
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Advertising Theory is a comprehensive text that draws on current research and practices in advertising theory by introducing key concepts, models, theories, conflicts, and issues for individuals interested in this area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast,

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780815382492
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000395017
Ilość stron:
548
Waga:
0.92 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 3.17
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Perspectives on Advertising and Advertising Theories  1. What does "Theories of Advertising" Mean? An Update  2. Coloring Outside the Lines: Suggestions for the Future of Advertising Theory  3. Agency Practitioners' Theories about Advertising: New Directions  Part 2: Psychological Processes in Response to Advertisements  4. Psychological Transportation in Narrative Advertising  5. Role of Technology in Online Persuasion: A MAIN Model Perspective  6. Role of Emotion in Advertising  7. Managing Advertising in Non-Traditional Environments: A Message Processing Framework  8. The Reflexive Persuasion Game: The Persuasion Knowledge Model (1994-2017)  9: Involvement  Part 3: Audiences and Roles in Advertising  10. A Theory of Advertising to Children  11. Theory Advancement in International Advertising: Drawing on Theories from Strategic Management and International Business  12. Depictions of Gender Roles in Advertising  Part 5: Creativity and Advertising  13. Creativity and Ad Theory  14. A Rhetorical Theory of the Advertisement  15: Creativity and Risk Theories of Advertising  Part 5: Different Types of Advertising Messages  16. A Review of Native Advertising  17. Narrative Advertisements and Narrative Processing  18. Political Advertising  19. Direct-to-Consumer Advertising of Prescription Drugs: Consumers, Physicians, Messages, and Complexity  Part 6: Media and Media Devices  20. Mobile Advertising: Current and Future Research Directions  21. In-Game Advertising and Advergames: A 15-Year Review  22. Social Media and Advertising Theory  23. Digital Video Advertising  Part 7: Organizations  24. Toward a Social Ecology of Advertising  25. "If It Fits…" The Definability and Consequences of Perceived Fit in Corporate Social Responsibility Initiatives  26. Brand Concepts and Advertising  Part 8: Contexts of Advertising  27. How Advertising Works Within a Cultural Context: Theories and Frameworks Informing the Process  28. Interactive Advertising: Untangling the Web of Definitions, Domains, and Approaches to Interactive Advertising Scholarship from 2002-2017  29. Theories about Health and Advertising  30. Ethics and Advertising Theory  31. Theory and Law



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia