• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising, Promotion, and New Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising, Promotion, and New Media

ISBN-13: 9780765613165 / Angielski / Miękka / 2004 / 392 str.

Marla R. Stafford; Ronald J. Faber
Advertising, Promotion, and New Media Marla R. Stafford Ronald J. Faber 9780765613165 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising, Promotion, and New Media

ISBN-13: 9780765613165 / Angielski / Miękka / 2004 / 392 str.

Marla R. Stafford; Ronald J. Faber
cena 311,49 zł
(netto: 296,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 302,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Today, new media enter our lives faster than ever before. This volume provides a complete, state-of-the-art overview of the newest media technologies and how they can be used in marketing communications -- essential information for any organization that wants to maintain an effective advertising program, as well as for experts and students in the fields of advertising and mass communications. Advertising, Promotion, and New Media offers crucial insights on the use of cutting-edge techniques including 3-D advertising, mobile advertising, advergames, interactivity, and netvertising images, as well as more familiar Internet advertising formats such as banner ads and pop-ups. It also discusses such important topics as how to select online affiliates, and how to assess the effectiveness of new media advertising and compare it with traditional formats. Throughout the book, the chapter authors offer up-to-date information and thought provoking ideas on emerging technology and how it can be used effectively for advertising and promotion in the future.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Medical > Health Care Delivery
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765613165
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
392
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
21.64 x 16.41 x 2.06
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface: Advertising, Promotion, and the New Media; Part I. Defining, Understanding, and Measuring New Media Advertising; 1. The Interaction of Traditional and New Media, John Leckenby; 2. The Netvertising Image: Netvertising Image Communication Model (NICM) and Construct Definition, Barbara B. Stern, George Zinkhan, and Morris Holbrook; 3. Intermedia Effects for Appropriate/Inappropriate Print and Internet Stimuli, Shelly Rodgers; 4. Survey of Measures Evaluating Advertising Effectiveness Based on Users' Web Activity, Subodh Bhat, Michael Bevans, and Sanjit Sengupta; Part II. Important Elements of Internet Advertising; 5. Rethinking Interactivity: What It Means and Why It May Not Always Be Beneficial, Yuping Liu and L.J. Shrum; 6. Measures of Perceived Interactivity: An Exploration of the Role of Direction of Communication, User Control, and Time in Shaping Perceptions of Interactivity, Sally J. McMillan and Jang-Sun Hwang; 7. Impact of 3-D Advertising on Product Knowledge, Brand Attitude, and Purchase Intention: The Mediating Role of Presence, Hairong Li, Terry Daugherty, and Frank Biocca; 8. Managing the Power of Curiosity for Effective Web Advertising Strategies, Satya Menon and Dilip Soman; Part III. Banners, Pop-Ups, and Online Sponsorship; 9. Banner Advertisement Pricing, Measurement, and Pretesting Practices: Perspectives from Interactive Agencies, Fuyuan Shen; 10. Forced Exposure and Psychological Reactance: Antecedents and Consequences of the Perceived Intrusiveness of Pop-Up Ads, Steven M. Edwards, Hairong Li, and Joo-Hyun Lee; 11. Category Based Selection of Online Affiliates, Purushottam Papatla and Amit Bhatnagar; Part IV. Other New Media Ad Forms; 12. Mobile Advertising: A Research Agenda, Virginia Rodrigues Perlado and Patrick Barwise; 13. Mobile Promotional Communication and Machine Persuasion: A New Paradigm for Source Effects? Thomas F. Stafford; 14. Brand Recall in the Advergaming Environment: A Cross-Country Comparison, Monica D. Hernandez, Michael S. Minor, Jaebeom Suh, Sindy Chapa, and Jose Salas; 15. Advergame Playing Motivations and Effectiveness: A Uses and Gratifications Perspective, Seounmi Youn and Mira Lee; Part V. Conclusion; 16. The Future of Consumer Decision Making in the Age of New Media Promotions and Advertising, Ronald J. Faber and Marla Royne Stafford; Index About the Editors and Contributors

Marla R. Stafford (Author) ,  Ronald J. Faber (Author



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia