• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising Management

ISBN-13: 9781138178199 / Angielski / Twarda / 2016 / 288 str.

Donald W Jugenheimer;Larry D Kelley;Fogarty Klein Monroe
Advertising Management Donald W Jugenheimer, Larry D Kelley, Fogarty Klein Monroe 9781138178199 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising Management

ISBN-13: 9781138178199 / Angielski / Twarda / 2016 / 288 str.

Donald W Jugenheimer;Larry D Kelley;Fogarty Klein Monroe
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This comprehensive book is designed to serve as a primary text for the Advertising Management course that follows the more general Principles of Advertising course. It can stand alone, or, for instructors who prefer a case-based approach, it can be adopted together with "Cases in Advertising Management" (978-0-7656-2261-7) by the same authors. "Advertising Management" covers a full range of topics for a semester-long course, including financial management, business planning, strategic planning, budgeting, human resource management, ethics, and managing change. There is even a unique section on 'managing yourself' and your own career in advertising. The text includes plentiful figures, tables, and sidebars, and each chapter concludes with useful learning objectives, summaries, discussion questions, and additional resources.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Antiques & Collectibles > Ogólny
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138178199
Rok wydania:
2016
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
288
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
24.624.6 x 18.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Preface and Acknowledgements; Part I. Advertising Management Fundamentals; 1. Foundations of Advertising Management; 2. Culture of Advertising Management, Administration, and Leadership; 3. Advertising Management Trends; Part II. Advertising Financial Matters; 4. Accounting in Advertising; 5. Financing Advertising; Part III. Advertising Business Plans; 6. Advertising Organizational Values and Culture; 7. Advertising Managerial Goals and Objectives; Part IV. Advertising Planning; 8. Advertising Management Opportunities; 9. Advertising Managerial Analyses; Part V. Advertising Budget Management; 10. Advertising Budgeting; Part VI. Advertising Management: Dealing with People; 11. Organizational Conflict, Power, and Communication in Advertising; 12. Advertising Personnel Management; 13. Advertising Personnel Management: Specific Approaches; Part VII. Advertising Management Decisions; 14. Advertising Strategies and Plans; 15. Decision Making in Advertising; Part VIII. Advertising Management Environment; 16. Advertising Constraints and Restraints; 17. Advertising Management Ethics and Social Responsibilities; Part IX. Managing the Future of Advertising; 18. Advertising Organizational Effectiveness; 19. Managing Change in Advertising; Part X. Managing Yourself; 20. Advertising Management Concerns; 21. Personal Management; About the Authors; Index.

Jugenheimer, Donald W; Kelley, Larry D; Monroe, Fogarty Klein



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia