• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising Culture

ISBN-13: 9783844328349 / Angielski / Miękka / 2011 / 56 str.

Daniella Wood
Advertising Culture Daniella Wood 9783844328349 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising Culture

ISBN-13: 9783844328349 / Angielski / Miękka / 2011 / 56 str.

Daniella Wood
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Advertising is everywhere we turn nowadays; it has become deeply rooted into the structure of our society's culture. We are greeted by advertisements when we wake, be it the radio, in newspapers, or morning television; we are bombarded with it when we leave the house whether up on a billboard or passing by on a bus; and no doubt with all of the days images and slogans swimming around in our subconscious thoughts, we are sent to sleep with advertisements too. This book aims to determine whether we in part create, or merely adhere to, these influences and to what extent culture is created as a result of advertising and the media. The purpose is to evaluate what control we can maintain when advertising employs such influential means, and to determine to what extent our culture is dominated by advertising ideals. Due to the influence of advertising is it possible that current generations perceive their 'culture' in a simulated manner? Could society be living in an 'ideal' culture, created by the media?

Advertising is everywhere we turn nowadays; it has become deeply rooted into the structure of our societys culture. We are greeted by advertisements when we wake, be it the radio, in newspapers, or morning television; we are bombarded with it when we leave the house whether up on a billboard or passing by on a bus; and no doubt with all of the days images and slogans swimming around in our subconscious thoughts, we are sent to sleep with advertisements too. This book aims to determine whether we in part create, or merely adhere to, these influences and to what extent culture is created as a result of advertising and the media. The purpose is to evaluate what control we can maintain when advertising employs such influential means, and to determine to what extent our culture is dominated by advertising ideals. Due to the influence of advertising is it possible that current generations perceive their culture in a simulated manner?  Could society be living in an ideal culture, created by the media?

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783844328349
Rok wydania:
2011
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
56
Waga:
0.10 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Wood, DaniellaDaniella Wood, BA (Hons) : Studied Illustration and Contemporary Media Theory at The University of Dundee.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia