• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advances in Theory and Practice in Store Brand Operations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advances in Theory and Practice in Store Brand Operations

ISBN-13: 9789811598791 / Angielski / Miękka / 2022 / 272 str.

Jiazhen Huo
Advances in Theory and Practice in Store Brand Operations Jiazhen Huo 9789811598791 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advances in Theory and Practice in Store Brand Operations

ISBN-13: 9789811598791 / Angielski / Miękka / 2022 / 272 str.

Jiazhen Huo
cena 522,07
(netto: 497,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811598791
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
272
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.45
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction; Product Strategy for Store Branding; Pricing strategy for store brands; Channel Strategy and Conflict Resolution; Supply chain coordination


Jiazhen Huo, PhD, Chair Professor (Supported by BOSCH) of School of Economics and Management, Tongji University, China. His research interests are Logistics and Supply Chain Management, Service Operations Management. In the past decades, he has published more than 30 papers on such as OR, JOM, IJPE, EJOR, IJPR  and other high quality journals and presided 6 research projects funded by the National Nature Science Foundation and a number of consulting projects.

This book is developed by focusing on the four issues: (1) product strategy of private brand; (2) pricing strategy of private brand; (3) channel strategy with private brand introduction; and (4) supply chain coordination with private brand introduction. Private brand (PB), also known as private label (PL) or store brand (SB), refers to a brand created and controlled by a retailer. In the 1960s and 1970s, private labels began to emerge in France and England. Although private label has grown rapidly worldwide, market share varies greatly from region to region. According to Nielsen's 2018 Global Private Label Report, the largest markets for private-label products are found primarily in the more mature European retail markets. In recent years, many large domestic retail enterprises have launched their own brand products. With the growth of e-commerce, some online retailers have also launched private-label goods. JD started to introduce its private brands in 2010, with annual sales of its private brand products reaching several hundred million yuan. However, at present, the market share of China's private label is only 1-3%, which still has a big gap compared with Europe and America.The main challenges to China's private label lie in private brand operations management. Among them, how to select the correct product categories, how to make pricing decision, how to restructure channels and how to coordinate supply chain after introducing private brands are four operations management problems need to be solved.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia