• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication

ISBN-13: 9783658248772 / Angielski / Twarda / 2019 / 240 str.

Enrique Bigne; Sara Rosengren
Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication Bigne, Enrique 9783658248772 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication

ISBN-13: 9783658248772 / Angielski / Twarda / 2019 / 240 str.

Enrique Bigne; Sara Rosengren
cena 483,04
(netto: 460,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 462,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
European Advertising Academy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658248772
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
240
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Digital Communications and Multiple Touchpoints.- Creativity in Advertising.- Consumer Responses to Multiple Communications.


Enrique Bigne is Professor of Marketing at the University of Valencia, Spain.

Sara Rosengren is Professor of Marketing and Retailing at the Stockholm School of Economics, Sweden.

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in brand communications with multiple touchpoints. It specifically relates to new insights into how profitability and customer engagement are affected by multiple and very diverse consumer touchpoints in an omni-connected world. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 17th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in Valencia (Spain) in June 2018. The conference gathered more than 180 participants from over 27 countries all over the world.

Contents

  • Digital Communications and Multiple Touchpoints
  • Creativity in Advertising
  • Consumer Responses to Multiple Communications

Target Groups

Researchers, instructors, and students in the fields of advertising, communication, marketing and media management, as well as practitioners in these areas

The Editors

Enrique Bigne is Professor of Marketing at the University of Valencia, Spain.

Sara Rosengren is Professor of Marketing and Retailing at the Stockholm School of Economics, Sweden.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia