• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advances in Advertising Research (Vol. VI): The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advances in Advertising Research (Vol. VI): The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative

ISBN-13: 9783658140823 / Angielski / Miękka / 2016 / 406 str.

Peeter Verlegh; Hilde Voorveld; Martin Eisend
Advances in Advertising Research (Vol. VI): The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative Verlegh, Peeter 9783658140823 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advances in Advertising Research (Vol. VI): The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative

ISBN-13: 9783658140823 / Angielski / Miękka / 2016 / 406 str.

Peeter Verlegh; Hilde Voorveld; Martin Eisend
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
European Advertising Academy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658140823
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
406
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Advertising in Online and Social Media.- Advertising Strategies for Print, TV, and Radio.- Mixing Advertising and Content.- Advertising on Products, Floors, and Carts.

Peeter Verlegh is Professor of Marketing at the VU University Amsterdam. Hilde Voorveld is Assistant Professor at the Amsterdam School of Communication Research at the University of Amsterdam. Martin Eisend is Professor of Marketing at the European University Viadrina, Frankfurt (Oder).

This book provides insights into the inspiring and multifaceted field of advertising research, which is confronted with challenges regarding ad content and execution, media placement, as well as online and social media. Distinguishing between digital, classic, subtle, and alternative advertising formats, renowned scholars from around the globe contribute state-of-the-art research on these issues in 30 chapters. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 13th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in Amsterdam (The Netherlands) in June 2014. The conference gathered around 150 participants from diverse countries from Europe, North-America, Asia, and Australia.

Contents

  • Advertising in Online and Social Media
  • Advertising Strategies for Print, TV, and Radio
  • Mixing Advertising and Content
  • Advertising on Products, Floors, and Carts

Target Groups

  • Researchers, students, and practitioners in the fields of advertising, communication, marketing, and media management

The Editors

Peeter Verlegh is Professor of Marketing at the VU University Amsterdam.

Hilde Voorveld is Assistant Professor at the Amsterdam School of Communication Research at the University of Amsterdam.

Martin Eisend is Professor of Marketing at the European University Viadrina, Frankfurt (Oder).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia