• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advances in Advertising Research VIII: Challenges in an Age of Dis-Engagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advances in Advertising Research VIII: Challenges in an Age of Dis-Engagement

ISBN-13: 9783658187309 / Angielski / Twarda / 2017 / 293 str.

Vesna Zabkar; Martin Eisend
Advances in Advertising Research VIII: Challenges in an Age of Dis-Engagement Zabkar, Vesna 9783658187309 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advances in Advertising Research VIII: Challenges in an Age of Dis-Engagement

ISBN-13: 9783658187309 / Angielski / Twarda / 2017 / 293 str.

Vesna Zabkar; Martin Eisend
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book addresses challenges in research and management pertaining to the media, contents, and audiences in our current era of (dis)engagement. This volume is a selective collection of research presented at the 15th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ljubljana (Slovenia) in July 2016.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
European Advertising Academy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658187309
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Numer serii:
000440605
Ilość stron:
293
Waga:
5.00 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Advertising Media, Content, Audiences.- Advertising Processing and Reception.- Online Advertising and Communication.- Advertising Effectiveness.

Vesna Zabkar, Ph.D., is a full professor of marketing and vice-dean of research at the Faculty of Economics, University of Ljubljana.  

Martin Eisend is Professor of Marketing at the European University Viadrina, Frankfurt (Oder), Germany.

This book addresses challenges in research and management pertaining to the media, contents, and audiences in our current era of (dis)engagement. These challenges relate to the evidence pointing to increasing/decreasing interactions between actors in social, cultural, and economic systems. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 15th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ljubljana (Slovenia) in July 2016. The conference gathered more than 130 participants from various countries from nearly all continents.

Contents

  •       Advertising Media, Content, Audiences
  •       Advertising Processing and Reception
  •       Online Advertising and Communication
  •       Advertising Effectiveness 

Target Grou

ps

  • Researchers, instructors, and students in the fields of advertising, communication, marketing and media management, as well as practitioners in these areas

The Editors

Vesna Zabkar, Ph.D., is a full professor of marketing and vice-dean of research at the Faculty of Economics, University of Ljubljana.  

Martin Eisend is Professor of Marketing at the European University Viadrina, Frankfurt (Oder), Germany.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia