• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Adding Value (Rle Marketing): Brands and Marketing in Food and Drink » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Adding Value (Rle Marketing): Brands and Marketing in Food and Drink

ISBN-13: 9781138965935 / Angielski / Miękka / 2015 / 368 str.

Geoffrey G. Jones;Nicholas J. Morgan;¬Abar
Adding Value (Rle Marketing): Brands and Marketing in Food and Drink Geoffrey G. Jones Nicholas J. Morgan  9781138965935 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Adding Value (Rle Marketing): Brands and Marketing in Food and Drink

ISBN-13: 9781138965935 / Angielski / Miękka / 2015 / 368 str.

Geoffrey G. Jones;Nicholas J. Morgan;¬Abar
cena 223,41
(netto: 212,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138965935
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
368
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.93
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Brands and Marketing Part 1: Concepts and Debates 2. When and Why brand Names in Food and Drink?  3. Brands: Economic Ideology and Consumer Society 4. Brands and the Alcoholic Drinks Industry .  5. Brand Accounting in the United Kingdom Part 2: Alcoholic Drinks 6. Selling Beer in Victorian Britain 7. Marketing and Competition in Danish Brewing 8. Managing Decline: Brands and Marketing in Two Mergers, ‘The Big Amalgamation’ 1925 and Guinness – DCL 1986 9. The Empire Strikes Back: Marketing Australian Beer and Wine in the United Kingdom  Part 3: Food and Non-Alcoholic Drinks 10. The Pause That Refreshed the World: The Evolution of Coca-Cola’s Global Marketing Strategy 11. Best-Practice Marketing of Food and Health Drinks in Britain 1930-70 12. Brands and Breakfast Cereals in Britain E. J. T. Collins 13. Marketing Convenience Foods Between the Wars Part 4: Retailing 14. Multiple Retailing and Brand Image: An Anglo-American Comparison 1860-1994 15. Delivering Quality: The Role of Logistics in the Post-War Transformation of British Food Retailing

Multivolume collection by leading authors in the field



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia