• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Actor Models and Digital Natives: An Empiric Research Approach for Online Communities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Actor Models and Digital Natives: An Empiric Research Approach for Online Communities

ISBN-13: 9783640787562 / Angielski / Miękka / 2010 / 116 str.

Tobias Fritsch
Actor Models and Digital Natives: An Empiric Research Approach for Online Communities Fritsch, Tobias 9783640787562 GRIN Verlag oHG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Actor Models and Digital Natives: An Empiric Research Approach for Online Communities

ISBN-13: 9783640787562 / Angielski / Miękka / 2010 / 116 str.

Tobias Fritsch
cena 289,35
(netto: 275,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 288,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Master's Thesis from the year 2010 in the subject Sociology - Media, Art, Music, grade: 1,0, University of Hagen, language: English, abstract: This thesis evaluates the role of actor models with regard to the changes in virtual environments. The most commonly used actor models, the homo economicus and the homo sociologicus as well as the emotional man and several less popular models are compared with regard to their level of explanation for behavior in virtual environment. In this context online communities (i.e. gaming communities) are observed. The research framework and the structural conception of the measurement also are explained in detail. A significant share of the input is based onto qualitative interviews with eight different digital natives, who share a common computer gaming affinity. The analysis includes qualitative interviews with these e-athletes concerning their behavior within online communities. These interviews contain interesting findings about their motivation, especially the difference between virtual and real world social relationships. The analysis shows interesting results, since the players differentiate in between their role as an e-athlete versus their role as a person. This leads to a multi-causal influence for their behavior, which cannot sorely be explained with a single influence factor. Neither the homo economicus nor the homo sociologicus thus can explain their behavior on its own. Therefore this thesis discusses methods to improve the current models in order to adopt behavioral changes through virtual environments. A trade-off between the most commonly models is given. Afterwards the results of the analysis are compared to the statements of the interview partners. These interviews indicate a strong personal influence from the environment on the role of a private person. Additionally the behavior as an e-athlete is also influenced by logical decisions, which can be modeled through the homo economicus.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
GRIN Verlag oHG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640787562
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
116
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.71
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia