• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Acquiring, Processing, and Deploying : Voice of the Customer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Acquiring, Processing, and Deploying : Voice of the Customer

ISBN-13: 9781574442908 / Angielski / Twarda / 2000 / 279 str.

M. Larry Shillito
Acquiring, Processing, and Deploying : Voice of the Customer M. Larry Shillito 9781574442908 St. Lucie Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Acquiring, Processing, and Deploying : Voice of the Customer

ISBN-13: 9781574442908 / Angielski / Twarda / 2000 / 279 str.

M. Larry Shillito
cena 536,56 zł
(netto: 511,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 528,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Do you want a better understanding of who your customers are? Do you w ant to learn how to acquire the customer voice? The next decade will b e the decade of the customer. Meeting their wants, needs, and desires better than anyone else will be paramount to your organization's succe ss. Acquiring, Processing, and Deploying Voice of the Customer gives y ou the tools you need to develop a Voice of the Customer (VOC) plan fr om beginning to end. Shillito describes the delicate customer-company balance. He covers the various components types of VOC such as voice o f the company, voice of the designer/engineer, and voice of marketing that must be integrated through the use of an interdisciplinary team t o achieve a sustainable competitive advantage for the enterprise. The author not only discusses VOC but also includes a hybrid model - Custo mer Oriented Product Concepting (COPC) - for deploying VOC into a prod uct or service design that balances the needs of the customer with the needs of the enterprise.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
St. Lucie Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781574442908
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
279
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
24.28 x 16.41 x 2.16
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Voice of the Customer properly acquired and deployed using the Customer Oriented Concepting Process (COPC) has been a powerful combination for us. Properly deployed at the front end of the commercialization process, VOC and COPC allowed us to make decisions faster and right as well as establish a core platform for the future. This book provides the framework and logical sequence of these tools."-Richard Tetro, Vice President-Technical Director, Black Clawson Converting Machinery, LLC.

"Understanding customers' needs and wants is a key success factor for new product commercialization. The techniques described in this book enable the distillation of customer data into information useful to the product development team. Having used many of these techniques, I have found them to be best applied in the earliest stages of product planning and development and significantly enhance the effectiveness of other Best Practices such as Value Engineering, Design for X and FMEA."-Chris Tsai, Project Manager, Six Sigma Black Belt, Eastman Kodak Company


Richard Tetro, Vice President-Technical Director, Black Clawson Converting Machinery, LLC.

The World of VOC
Company and Customer Focus
Collecting VOC
Interpretation and Translation of VOC
Structuring Customer Data
Quantifying Structured VOC
VOC Integration
Deploying VOC
Tracking VOC into the Future
The VOC System-A Seasoned Perspective
Appendix A: VOC Forms
Appendix B: Kano Collection and Interpretation Method
Appendix C: Customer Oriented Product Concepting (COPC)
Appendix D: VOC Example (3-hole punch)
Appendix E: Bibliography, Quality Function Development

M. Larry Shillito

Shillito, M. Larry Shillito is retired from the Eastman Kodak Company... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia