ISBN-13: 9788367360951 / Polski / twarda / 2024 / 58 str.
Jedno z największych osiągnięć współczesnego polskiego komiksu wraca w nowym wydaniu! Pierwszy epizod tej niezwykłej opowieści ukazał się w 1993 roku na łamach magazynu AQQ, a w 2004 roku Achtung Zelig doczekał się wydania albumowego. Akcja komiksu osadzona jest w Polsce jesienią 1939 roku, zaraz na początku II wojny światowej. Zelig wraz z ojcem uciekając od wojennej zawieruchy natykają się na grupę niemieckich żołnierzy, którym przewodzi tajemniczy karzeł o paranormalnych zdolnościach wynajęty przez nazistów do spełnienia szczególnej misji. Po dwudziestu latach Achtung Zelig! powraca w nowym, podwójnym wydaniu. Z oryginalnymi czarno-białymi planszami, ale w większym formacie i z szeregiem dodatków, na które składają się niepublikowane materiały odnalezione w szufladach przez autora. Oraz w nieznanej dotąd w Polsce edycji z kolorami stworzonymi przez Grażynę Kasprzak, autorkę kolorów np: do Thorgala, na potrzeby francuskiego wydania z 2005 roku. Wersji kolorowej towarzyszy też wstęp Grzegorza Rosińskiego.
Jedno z największych osiągnięć współczesnego polskiego komiksu wraca w nowym wydaniu! Pierwszy epizod tej niezwykłej opowieści ukazał się w 1993 roku na łamach magazynu AQQ, a w 2004 roku Achtung Zelig doczekał się wydania albumowego. Akcja komiksu osadzona jest w Polsce jesienią 1939 roku, zaraz na początku II wojny światowej. Zelig wraz z ojcem uciekając od wojennej zawieruchy natykają się na grupę niemieckich żołnierzy, którym przewodzi tajemniczy karzeł o paranormalnych zdolnościach wynajęty przez nazistów do spełnienia szczególnej misji. Po dwudziestu latach Achtung Zelig! powraca w nowym, podwójnym wydaniu. Z oryginalnymi czarno-białymi planszami, ale w większym formacie i z szeregiem dodatków, na które składają się niepublikowane materiały odnalezione w szufladach przez autora. Oraz w nieznanej dotąd w Polsce edycji z kolorami stworzonymi przez Grażynę Kasprzak, autorkę kolorów np: do Thorgala, na potrzeby francuskiego wydania z 2005 roku. Wersji kolorowej towarzyszy też wstęp Grzegorza Rosińskiego.