• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Achieving Coherence in District Improvement: Managing the Relationship Between the Central Office and Schools » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Achieving Coherence in District Improvement: Managing the Relationship Between the Central Office and Schools

ISBN-13: 9781612508115 / Angielski / Miękka / 2014 / 256 str.

Susan M. Johnson
Achieving Coherence in District Improvement: Managing the Relationship Between the Central Office and Schools Susan M. Johnson 9781612508115 Harvard Education Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Achieving Coherence in District Improvement: Managing the Relationship Between the Central Office and Schools

ISBN-13: 9781612508115 / Angielski / Miękka / 2014 / 256 str.

Susan M. Johnson
cena 141,12
(netto: 134,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Achieving Coherence in District Improvementfocuses on a problem of practice faced by educational leaders across the nation: how to effectively manage the relationship between the central office and schools. The book is based on a study of five large urban districts that have demonstrated improvement in student achievement. The authors all members of Harvard University s Public Education Leadership Project (PELP) argue that there is no one best way to structure the central office-school relationship. Instead, they say, what matters is whether district leaders effectively select and implement their strategy by achieving coherence among key elements and actors the district s environment, resources, systems, structures, stakeholders, and culture.The authors examine the five districts approaches in detail and point to a number of important findings. First, they emphasize that a clear, shared understanding of decision rights in key areas academic programming, budgeting, and staffing is essential to developing an effective central office-school relationship. Second, they stress the importance of building mutually supportive and trusting relationships between district leaders and principals. Third, they highlight the ways that culture and the external environment influence the relationship between the central office and schools. Each chapter also provides relevant Lessons for Practice actionable takeaways that educational leaders from any district can use successfully to improve the central office-school relationship."

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Education > Educational Policy & Reform
Education > Leadership
Wydawca:
Harvard Education Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781612508115
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
256
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

CONTENTS

Introduction 1

ONE
Five Districts in Search of Improvement 23

TWO
Starting with Strategy 37

THREE
Achieving Coherence in Practice 65

FOUR
Engaging Principals as Partners, Advocates, and Adversaries 89

FIVE
Understanding the Power of Culture 115

SIX
Navigating the External Environment 137

Conclusion 155

APPENDIX
Methodology 169

Notes 177
Acknowledgments 185
About the Authors 187
Index 191

Johnson, Susan M. Susan M. Johnson, EdD, is Professor of Psychology ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia