• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion

ISBN-13: 9780415728195 / Angielski / Twarda / 2015 / 168 str.

Gary Mesibov; Marie Howley; Signe Naftel
Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion Gary Mesibov Marie Howley Signe Naftel 9780415728195 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion

ISBN-13: 9780415728195 / Angielski / Twarda / 2015 / 168 str.

Gary Mesibov; Marie Howley; Signe Naftel
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This brand new edition of "Accessing the Curriculum for Learners with Autistic Spectrum Disorders" will provide educators with the principles and practices of Structured Teaching and how to apply these to enable learners to access the curriculum, whatever that curriculum may be.

This unique resource is intended to be essential reading for schools and settings who are keen to implement Structured Teaching as an approach to including learners on the autism spectrum in teaching and learning. With a wide range of helpful advice and support, this book:

  • demonstrates how to make use of the approach to address diverse needs, overcome barriers to learning and achieve successful differentiation;
  • uses case studies and examples that illustrate how the approach is applicable across Early years, Primary, Secondary and vocational curricula;
  • provides the physical structure, schedules, work systems and visual information necessary to illustrate use of these components to promote curriculum access, with an emphasis on understanding and meaning.

This new edition is fully updated to include examples of new technologies and is suitable for use in a range of international educational contexts. It also includes a brand new chapter on blending Structured Teaching.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Special Education - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415728195
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
168
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Preface  1. Overview of the Autism Spectrum  2. Structured Teaching as a foundation for educational programmes  3. Challenges to curriculum access for learners with autism spectrum disorders  4. Physical structure: making sense out of the classroom 5. Visual schedules: what’s going on?  6. Work systems: getting organised  7. Visual information: adding meaning  8. Tying it all together  9. Increasing Curriculum Access by Blending Structured Teaching with other Strategies  Bibliography  Index

Gary Mesibov is a distinguished psychologist and professor emeritus at the University of North Carolina and is former director of Division TEACCH. Professor Mesibov continues to lecture, train, teach and mentor worldwide.

Marie Howley is a senior lecturer in SEN and Inclusion (Autism) in the School of Education at the University of Northampton and has experience as a TEACCH trainer in the UK and North Carolina



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia