• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

About Commerce: Understanding the Interface of Deal-Making and Relationship Building » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

About Commerce: Understanding the Interface of Deal-Making and Relationship Building

ISBN-13: 9783031866722 / Angielski / Twarda / 2025 / 250 str.

Jean-Claude Usunier
About Commerce: Understanding the Interface of Deal-Making and Relationship Building Jean-Claude Usunier 9783031866722 Springer International Publishing AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

About Commerce: Understanding the Interface of Deal-Making and Relationship Building

ISBN-13: 9783031866722 / Angielski / Twarda / 2025 / 250 str.

Jean-Claude Usunier
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 605,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The word ‘commerce’ is infrequently used in contemporary business speak and, when it is, it is typically as a somewhat archaic synonym for business or trade, or otherwise in the context of ‘e-commerce’. This book defines commerce by its traditional meaning, as the activity of transaction and exchange, and explores the corresponding interaction of human behaviour and economic interests. This book develops not only an understanding of the ambiguous interface between deals and relationships, but also the skills to manage it according to the situations and contexts in which it arises. The aim is to use advances on the fundamental phenomena of economic exchange (trust, reciprocity, altruism, reputation, etc.) and to apply them to a detailed explanation of the ins and outs of commerce. Of great interest to scholars and students of marketing, organisational behaviour and economics, this book attempts to bring together these advances to focus on the commercial phenomenon and propose a synthetic approach to the exchange relationship.

The word ‘commerce’ is infrequently used in contemporary business speak and, when it is, it is typically as a somewhat archaic synonym for business or trade, or otherwise in the context of ‘e-commerce’. This book defines commerce by its traditional meaning, as the activity of transaction and exchange, and explores the corresponding interaction of human behaviour and economic interests. This book develops not only an understanding of the ambiguous interface between deals and relationships, but also the skills to manage it according to the situations and contexts in which it arises. The aim is to use advances on the fundamental phenomena of economic exchange (trust, reciprocity, altruism, reputation, etc.) and to apply them to a detailed explanation of the ins and outs of commerce. Of great interest to scholars and students of marketing, organisational behaviour and economics, this book attempts to bring together these advances to focus on the commercial phenomenon and propose a synthetic approach to the exchange relationship.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Psychology > Industrial & Organizational Psychology
Wydawca:
Springer International Publishing AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783031866722
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
250
Wymiary:
21.0x14.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia