• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

APA Handbook of Consumer Psychology: Volume 1 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

APA Handbook of Consumer Psychology: Volume 1

ISBN-13: 9781433836428 / Angielski / Twarda / 2022 / 778 str.

Lynn R. Kahle; Tina M. Lowrey; Joel Huber
APA Handbook of Consumer Psychology: Volume 1 Kahle, Lynn R. 9781433836428 American Psychological Association (APA) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

APA Handbook of Consumer Psychology: Volume 1

ISBN-13: 9781433836428 / Angielski / Twarda / 2022 / 778 str.

Lynn R. Kahle; Tina M. Lowrey; Joel Huber
cena 858,07
(netto: 817,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 858,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Applied Psychology
Psychology > Reference
Reference > General
Wydawca:
American Psychological Association (APA)
Seria wydawnicza:
APA Handbooks in Psychology(r)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433836428
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000811481
Ilość stron:
778
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Editorial Board
  • About the Editor-in-Chief
  • About the Associate Editors
  • Contributors
  • A Note From the Publisher
  • Introduction
  • Part I. Perspectives on Consumer Psychology
  • Chapter 1. Consumer Psychology: Evolving Goals and Research Orientations
  • Joel B. Cohen and William L. Wilkie
  • Chapter 2. The Activation and Use of Declarative and Procedural Knowledge
  • Robert S. Wyer, Jr.
  • Chapter 3. Intentional Behaviorism: A Research Methodology for Consumer Psychology
  • Gordon R. Foxall
  • Chapter 4. Structural Equation Models in Consumer Research: Exploring Intuitions and Deeper Meanings of SEMs
  • Richard P. Bagozzi
  • Chapter 5. Understanding the Changing Role and Functions of Marketing
  • Kevin Lane Keller
  • Part II. Consumers Have Demographic and Psychographic Characteristics
  • Chapter 6. Poverty and Consumer Psychology
  • Ronald Paul Hill
  • Chapter 7. Children as Consumers: A Review of 50 Years of Research in Marketing
  • Deborah Roedder John and Lan Nguyen Chaplin
  • Chapter 8. Gender Research in Marketing, Consumer Behavior, Advertising, and Beyond: Past, Present, and Future
  • Linda Tuncay Zayer and Kathrynn Pounders
  • Chapter 9. A Structural Versus Dynamic View of Personality in Consumer Behavior
  • Suresh Ramanathan
  • Chapter 10. Consumer Values
  • Eda Gurel-Atay
  • Chapter 11. Lifestyle and Sport: Emulation Marketing
  • Pierre Valette-Florence, Tony Meenaghan, and Lynn R. Kahle
  • Part III. Consumers Live in a Social Psychological World
  • Chapter 12. Cultural Influences on Consumer Psychology
  • Carlos J. Torelli and Sharon Shavitt
  • Chapter 13. Attitude Change and Persuasion: Classic, Metacognitive, and Advocacy Perspectives
  • Zakary L. Tormala and Derek D. Rucker
  • Chapter 14. Social Relationships and Consumer Behavior
  • Kelley Gullo Wight, Peggy J. Liu, James R. Bettman, and Gavan J. Fitzsimons
  • Chapter 15. Sustainability: Understanding Consumer Behavior in a Circular Economy
  • Marius Claudy and Mark Peterson
  • Chapter 16. Marketing Ethics, Ethical Consumers, and Ethical Lapses
  • Ann-Marie Kennedy and Sommer Kapitan
  • Chapter 17. The Role of Time in Consumer Psychology
  • Ashwani Monga, Ozum Zor, and Rafay A. Siddiqui
  • Chapter 18. Psychological Aspects of Economic Expectations
  • Richard Curtin
  • Part IV. Businesses Use Psychology to Communicate With Consumers
  • Chapter 19. Language and Consumer Psychology
  • Ruth Pogacar, Alican Mecit, Fei Gao, L. J. Shrum, and Tina M. Lowrey
  • Chapter 20. The Consumer Psychology of Traditional Media
  • Esther Thorson
  • Chapter 21. Social Media: From Classic Psychological Theories to New Opportunities
  • Cait Lamberton and Ashlee Humphreys
  • Chapter 22. Celebrity Endorsements
  • Eda Gurel-Atay
  • Part V. Consumers Process Cognitions and Affect
  • Chapter 23. Omission Neglect and Consumer Judgment and Inference Based on Limited Evidence
  • Frank R. Kardes, Steven S. Posavac, and Donald R. Gaffney
  • Chapter 24. Three Mechanisms of Mind–Body Influence: Feelings, Concepts, and Procedures
  • Spike W. S. Lee and Lorenzo Cecutti
  • Chapter 25. The Interplay of Affect and Cognition: A Review of How Feelings Guide Consumer Behavior
  • Rashmi Adaval and Maria Galli
  • Chapter 26. Consumer Involvement and Engagement: From Involvement’s Elaboration Likelihood to Engagement’s Investment Propensity
  • Linda D. Hollebeek and Rajendra K. Srivastava
  • Chapter 27. Neural Basis of Consumer Decision Making and Neuroforecasting
  • Alexander Genevsky and Carolyn Yoon
  • Chapter 28. Consuming for Happiness
  • Siok Kuan Tambyah and Soo Jiuan Tan
  • Part VI. Businesses Use Psychology to Carry Out Functions
  • Chapter 29. Omnichannel Retailing: A Consumer Perspective
  • Peter C. Verhoef, Koert van Ittersum, P. K. Kannan, and Jeff Inman
  • Chapter 30. Perceived Price Differences and Consumer Behavior
  • Kent B. Monroe
  • Chapter 31. The Brand Property Strength Framework: Integrating Theory and Research on Brand Consumer Psychology
  • Joseph R. Priester, Monique A. Fleming, Leigh Anne Novak Donovan, and Chaumanix Dutton
  • Chapter 32. Innovation and Product Development
  • Doug Hall
  • Chapter 33. Human Factors Research and User-Centered Design
  • Robert W. Proctor, Leon Zeng, and Kim-Phuong L. Vu
  • Index


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia