• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A percepção do consumidor de uma empresa com práticas sustentáveis : Empresa exemplo: Unilever » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

A percepção do consumidor de uma empresa com práticas sustentáveis : Empresa exemplo: Unilever

ISBN-13: 9786139753147 / Portugalski / Miękka / 2019 / 92 str.

Maria Alice Clemente Sabatucci; Hélvio A. Teixeira
A percepção do consumidor de uma empresa com práticas sustentáveis : Empresa exemplo: Unilever Clemente Sabatucci, Maria Alice; Teixeira, Hélvio A. 9786139753147 Novas Edicioes Academicas - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A percepção do consumidor de uma empresa com práticas sustentáveis : Empresa exemplo: Unilever

ISBN-13: 9786139753147 / Portugalski / Miękka / 2019 / 92 str.

Maria Alice Clemente Sabatucci; Hélvio A. Teixeira
cena 245,56
(netto: 233,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 245,56
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

O trabalho de conclusão de curso analisa a percepção das estratégias de sustentabilidade da Unilever em relação ao consumidor de suas principais marcas. Um survey, quantitativo com cem residentes do bairro Cidade Nova em Belo Horizonte de diferentes faixas etárias para melhor captar as diversas percepções sobre o assunto, sustentabilidade. A Unilever, empresa holding, é detentora de várias marcas de limpeza, cuidados pessoais e alimentos, definiu certas metas globais e pilares a respeito da sustentabilidade de modo a contribuir com o meio em que vivemos. Alguns consumidores conseguem perceber indiretamente as ações por julgar como atributo do produto, o motivo de compra. Outros consumidores têm consciência de quais produtos comprarem por saberem que são sustentáveis e de seus benefícios. A consciência ou consumo consciente pode vir por educação como a Unilever tem feito com a campanha "Cada gesto conta" e pelo selo Minha Escolha que se destaca em alguns produtos, mas que parecem ser de pouco conhecimento do consumidor.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Novas Edicioes Academicas
Język:
Portugalski
ISBN-13:
9786139753147
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
92
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Clemente Sabatucci, Maria Alice
Graduada em Administração de empresas pela PUC MInas e Pós graduada em Finanças e Controladoria pelo IBMEC-MG. Atualmente, atuo como analista de compras. O estudo foi gerado a partir da minha curiosidade de entender o motivo de compra dos consumidores e, principalmente, se a nova tendência, sustentabilidade já estava presente e em suas vidas.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia