• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Test Impact Study under the No Child Left Behind Act » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Test Impact Study under the No Child Left Behind Act

ISBN-13: 9783639265743 / Angielski / Miękka / 2010 / 120 str.

Miguel Fernandez Alvarez
A Test Impact Study under the No Child Left Behind Act Miguel Fernández Álvarez 9783639265743 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Test Impact Study under the No Child Left Behind Act

ISBN-13: 9783639265743 / Angielski / Miękka / 2010 / 120 str.

Miguel Fernandez Alvarez
cena 219,69 zł
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The present work, which is carried out in one of the school districts in the state of Illinois, focuses on the social impact of the ACCESS for ELLs, one of the tests that is currently being used in twenty-three states to measure and report ELLs' language proficiency, and the use that is made of the scores by different people: state legislators, district administrators, school principals, and teachers. Results obtained in a teacher survey and in several interviews with stakeholders at various levels reveal that, although on a smaller scale compared to other state tests, the way in which the ACCESS scores are being used can have a strong impact on the education of ELLs. Not only student placement decisions are based on these results, but also programmatic and economic determinations are made, with the aim of meeting the objectives and avoiding schools being sanctioned by the State and Federal US Governments.

The present work, which is carried out in one of the school districts in the state of Illinois, focuses on the social impact of the ACCESS for ELLs, one of the tests that is currently being used in twenty-three states to measure and report ELLs language proficiency, and the use that is made of the scores by different people: state legislators, district administrators, school principals, and teachers. Results obtained in a teacher survey and in several interviews with stakeholders at various levels reveal that, although on a smaller scale compared to other state tests, the way in which the ACCESS scores are being used can have a strong impact on the education of ELLs. Not only student placement decisions are based on these results, but also programmatic and economic determinations are made, with the aim of meeting the objectives and avoiding schools being sanctioned by the State and Federal US Governments.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639265743
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
120
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Miguel Fernández works as Assistant Professor in the College of Education at Chicago State University. He holds a Master Degree in English and Language Literature (University of Granada, Spain), a second Master Degree in Language Testing (Lancaster University, UK), and a Doctorate in English Language Education (University of Granada, Spain).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia