• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Teacher's Dilemma: Balancing High Expectations with Evidence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Teacher's Dilemma: Balancing High Expectations with Evidence

ISBN-13: 9781626001022 / Angielski / Twarda / 2025 / 78 str.

Jennifer M. Morton
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Teacher's Dilemma: Balancing High Expectations with Evidence

ISBN-13: 9781626001022 / Angielski / Twarda / 2025 / 78 str.

Jennifer M. Morton
cena 58,13
(netto: 55,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 57,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The study focuses on the tension teachers face between the demand that they hold high expectations for their students and the reality that they face when they confront the evidence at their disposal. The author argues that this tension is not easily avoided; there are good arguments for both optimism and evidentialism. We can recast this tension when we recognize that expectations are noisy signals of more fundamental underlying factors.

High expectations often signal to us that the teacher is committed to doing her job well. It is that commitment that matters to us. A teacher with keen sensitivity to the evidence impresses us because we take it to mean that she is effectively attuned to her particular students’ needs. If a teacher arrives at an expectation without contextualizing the evidence, paying attention to her specific students, or based on stereotype and prejudice, it fails to engage in the kind of responsive inquiry essential to good teaching. The author writes that the tension facing teachers can be recast by reflecting on the inquiry at the heart of teaching.

Kategorie:
Inne
Wydawca:
Marquette University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781626001022
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
78
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia