• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues

ISBN-13: 9781472456052 / Angielski / Twarda / 2016 / 332 str.

Adam Lindgreen; Professor Martin K. Hingley; Robert J. Angell
A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues Adam Lindgreen Martin K., Professor Hingley Robert J. Angell 9781472456052 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Stakeholder Approach to Managing Food: Local, National, and Global Issues

ISBN-13: 9781472456052 / Angielski / Twarda / 2016 / 332 str.

Adam Lindgreen; Professor Martin K. Hingley; Robert J. Angell
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This research anthology explores the concept of food production and supply, from farm gate to plate, bringing together contemporary thinking and research on local, national, and global issues from a stakeholder perspective. "

A Stakeholder Approach to Managing Food" includes a number of sections to represent these challenges, opportunities, conflicts, and cohesions affecting relevant stakeholder groups within food production and supply and their reaction to, engagement with, and co-creation of the food environment. For some, local, national, and global interests may seem at odds. We are in an era of growing and pervasive multi-national corporations, and these corporations have significant influence at all levels. Rapidly growing economies such as China are a focus for the global brand, but is this a scenario of adaptation or homogenization of food?

Alongside this trend toward national and global development in food, this volume presents the counter-reaction that is taking place (especially in developed countries) toward local speciality and culturally bound foods, with emphasis on the importance of the inter-connection of local communities and agri-food culture and economy. With an in-depth analysis of agricultural businesses, this book shows that the entrepreneurial spirit is alive and well in rural communities with often renewed and engaged connection with consumers and imaginative use of new media.

This book will be of interest to students, researchers and policy-makers concerned with agriculture, food production and economics, cultural studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Food and Agricultural Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472456052
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000438514
Ilość stron:
332
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
24.89 x 18.03 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Dr Adam Lindgreen is Professor of Marketing at Copenhagen Business School, Denmark.

Dr Martin K. Hingley is Professor of Strategic Marketing at Lincoln Business School, UK.

Dr Robert J. Angell is a lecturer at Cardiff Business School, UK.

Dr Juliet Memery is Professor of Marketing at Bournemouth University, UK.

Dr Joëlle Vanhamme is Professor of Marketing at Edhec Business School, France.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia