• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Social-Psychological Perspective on Food-Related Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Social-Psychological Perspective on Food-Related Behavior

ISBN-13: 9780387970950 / Angielski / Miękka / 1989 / 190 str.

Marta L. Axelson; David Brinberg
A Social-Psychological Perspective on Food-Related Behavior Marta L. Axelson David Brinberg 9780387970950 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Social-Psychological Perspective on Food-Related Behavior

ISBN-13: 9780387970950 / Angielski / Miękka / 1989 / 190 str.

Marta L. Axelson; David Brinberg
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Many of the diseases which afflict people in an affluent society like the United States seem to be related to food consumption (e.g., adult-onset diabetes mellitus, hyperlipidemia, and colon cancer). In recent years, the health-related professions have become aware that their exclusive aim of disease treatment must be expanded to include health promotion. Professionals in food and nutrition, health education, social marketing, and psychology, as well as others have become interested in finding ways to promote healthy behaviors such as appropriate food consumption patterns. To modify food-related behavior, knowledge about why people eat what they eat is required. Both biological and sociocultural factors determine people's consumption behavior. This monograph, however, examines only the sociocultural determinants of individuals' food-related behaviors within their zone of biological indifference. The sociocultural variables are divided into two major categories - sociodemographic and psychological. Sociodemographic variables are often called external variables and include income, ethnicity, age, and the like. Psychosocial variables are thought to reflect the individual's internal state, and commonly examined variables include knowledge, beliefs, and attitudes.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Physiological Psychology
Medical > Medycyna
Psychology > Personality
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Series in Social Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780387970950
Rok wydania:
1989
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000022126
Ilość stron:
190
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction.- 2. Measures of Food-Related Behavior.- Defining Food-Related Behavior.- A Framework for Organizing the Measurements of Food-Related Behavior.- Current Measures of Food-Related Behavior.- Criteria for Evaluating the Measurement of Food-Related Behavior.- 3. Beliefs, Attitudes, and Knowledge.- Definitions.- Measuring Knowledge and Beliefs.- Measuring Attitudes.- Relationship among Behavior, Knowledge, Beliefs, and Attitudes.- 4. Preferences--A Special Case of Attitudes.- Definitions.- Relationship Between Sensory-Related Affect and Consumption.- Determinants of Sensory-Related.- 5. Sociodemographic Determinants.- Income.- Household Size.- Education.- Gender and Age.- Wife’s Employment Status.- Ethnicity and Race.- 6. Models of Choice Behavior.- Fishbein and Ajzen’s Theory of Reasoned Action.- Triandis’s Model of Social Behavior.- Subjective Probability Model.- Social Judgment Theory.- Behavioral Alternatives Model.- 7. Food Classification Systems.- Definitions.- Professionals’ Food Guides.- Consumers’ Classification Systems.- References.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia