• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A SEM Approach to Indian Mobile telecom Services Sector : To Study the Impact of Service Quality Attributes on Customer Value, Satisfaction, and Loyalty in an Integrated Model » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

A SEM Approach to Indian Mobile telecom Services Sector : To Study the Impact of Service Quality Attributes on Customer Value, Satisfaction, and Loyalty in an Integrated Model

ISBN-13: 9783659266935 / Angielski / Miękka / 2012 / 216 str.

Vikas Gautam
A SEM Approach to Indian Mobile telecom Services Sector : To Study the Impact of Service Quality Attributes on Customer Value, Satisfaction, and Loyalty in an Integrated Model Gautam, Vikas 9783659266935 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A SEM Approach to Indian Mobile telecom Services Sector : To Study the Impact of Service Quality Attributes on Customer Value, Satisfaction, and Loyalty in an Integrated Model

ISBN-13: 9783659266935 / Angielski / Miękka / 2012 / 216 str.

Vikas Gautam
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The objective of the present research is to examine service quality attributes along with a measure of customer value and satisfaction to find out the direct and indirect effect on customer loyalty. Results of structural equation modeling with Partial Least Square (PLS) method of estimation revealed that the present structural model has a good fit based on the goodness of fit indices like average path coefficient (APC = 0.416, p 0.001), Average R Square (ARS = 0.609, p 0.001), and Average Variance Inflation Factor (AVIF = 2.533, Good if 5). In this study, a total of forty four hypotheses were developed & tested with the help of Structural Equation Modeling. Based on the results of hypotheses testing, thirty three null hypotheses were rejected and eleven null hypotheses were accepted. The results of this study will help mobile telecommunication services providers in making strategic decisions on marketing activities based on service quality perceptions, customer value, customer satisfaction, and customer loyalty. Future studies can look at developing a richer model that incorporates other constructs like company s revenue and profitability ahead of the four used in this study.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659266935
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
216
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Vikas Gautam is a Doctoral Research Scholar in Management, ICFAI University Dehradun, India. His qualifications are MBA, MPhil, UGC NET qualified with JRF score.He has published more than twenty five research articles in national and international refereed journals. He has presented papers in national and international conferences.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia