• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies

ISBN-13: 9781138492899 / Angielski / Twarda / 2020 / 528 str.

Klaus Bruhn Jensen
A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies Klaus Bruhn Jensen 9781138492899 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies

ISBN-13: 9781138492899 / Angielski / Twarda / 2020 / 528 str.

Klaus Bruhn Jensen
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Thoroughly revised and updated, this third edition integrates perspectives from the social sciences and the humanities, focusing on methodology as a strategic level of analysis that joins practical applications with theoretical issues.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Publishers & Publishing Industry
Social Science > Media Studies
Social Science > Methodology
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138492899
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
528
Waga:
1.08 kg
Wymiary:
24.89 x 17.78 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction: The state of convergence in media and communication research ; PART I – HISTORY: SOURCES OF MEDIA AND COMMUNICATION RESEARCH ; 2. The humanistic sources of media and communication research ; 3. The social-scientific sources of media and communication research ; PART II – SYSTEMATICS: PROCESSES OF COMMUNICATION ; Media organizations ; 4. The production of entertainment media ; 5. News production ; Media texts ; 6. Analyzing news discourse ; 7 Mediated fiction ; Media users ; 8. Media effects: Quantitative traditions ; 9. Media reception: Qualitative traditions ; Media contexts ; 10. Communication in contexts: Beyond mass-interpersonal and online-offline divides ; 11. The cultural contexts of media and communication ; 12. History, communication, and media ; PART III – PRACTICE: SCIENTIFIC APPROACHES AND SOCIAL APPLICATIONS ; Empirical research designs ; 13. Quantitative approaches to media and communication research ; 14. The qualitative research process ; 15. Digital methods for media and communication research ; 16. The complementarity of qualitative and quantitative methodologies in media and communication research ; Multiple media, multiple methods ; 17. Personal media in everyday life: A baseline study ; 18. Media industries and audience research: An analytic dialogue on the value of engagement ; 19. Employing media-rich participatory action research to foster youth voice ; Communicating research ; 20. The social origins and uses of media and communication research ; References

Klaus Bruhn Jensen is a professor in the Department of Communication, University of Copenhagen, Denmark. His research centers on communication theory and empirical methodologies as they apply to digital media. Previous publications include Media Convergence (2010) and International Encyclopedia of Communication Theory and Philosophy (2016).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia