• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Guide to Developing End User Education Programs in Medical Libraries » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Guide to Developing End User Education Programs in Medical Libraries

ISBN-13: 9780789017253 / Angielski / Miękka / 2005 / 274 str.

Elizabeth Connor
A Guide to Developing End User Education Programs in Medical Libraries Elizabeth Connor 9780789017253 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Guide to Developing End User Education Programs in Medical Libraries

ISBN-13: 9780789017253 / Angielski / Miękka / 2005 / 274 str.

Elizabeth Connor
cena 184,17
(netto: 175,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Selected for inclusion in Doody's Core Titles in the Health Sciences, 2005 edition (DCT), this book is designed to aid and inform professionals who develop, teach, or evaluate end-user education programs in health sciences libraries. Eighteen case studies look at successful effective end-user programs for medical information electives, veterinary medicine programs, health care informatics, and evidence-based medicine, plus instructional programs for teaching residents, ThinkPad-facilitated instruction, and more. The guide also examines how several medical libraries have created and expanded their end-user education programs.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - General
Wydawca:
Haworth Press
Seria wydawnicza:
Haworth Information Press Medical Librarianship
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789017253
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000320473
Ilość stron:
274
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.2x16.4x1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • About the Editor
  • Contributors
  • Preface
  • Introduction
  • Chapter 1. Computers & Medical Information Elective at Texas A&M University (Gale G. Hannigan)
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Future Plans
  • Conclusion
  • Appendix A: Computers & Medical Information Elective (IMED-989301) 2003-2004 Modules
  • Appendix B: Computers & Medical Information Elective (IMED-989301) Evaluation
  • Chapter 2. Instructional Outreach and Liaison to a Veterinary Medicine Program at Washington State University (Sarah K. McCord and Vicki F. Croft)
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Conclusion
  • Chapter 3. Researching the Evidence in Physical Therapy at the University of Missouri-Columbia (Rebecca S. Graves, Evan Prost, and Yvette Silvey)
  • Setting
  • Background
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Future Plans
  • Conclusion
  • Chapter 4. The Librarian As Partner in the Development of the Health Care Informatics Curriculum at James Madison University (Jennifer McCabe)
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Conclusion
  • Appendix: Informatics for Health Care Professionals Syllabus
  • Chapter 5. Educating Users of the Health Sciences Library System at the University of Pittsburgh (Linda M. Hartman)
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Conclusion
  • Chapter 6. Hardin Library for the Health Sciences: Experiencing Change (Denise H. Britigan
    and Anne K. Gehringer)
  • Introduction
  • Setting
  • Background
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Conclusion
  • Chapter 7. Medical Informatics Intervention: Teaching the Teaching Residents at Christiana Care Health System (Sharon Easterby-Gannett and Ellen M. Justice)
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Future Plans
  • Conclusion
  • Appendix: Findings from the Teaching Resident Block: Pre- and Postinformatics Rating Scale
  • Chapter 8. The Librarian’s Role As Information Technology Educator at the University of South Alabama (Justin Robertson)
  • Introduction
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Conclusion
  • Appendix A: College of Medicine Elective FMP 479
  • Appendix B: Basic Personal Computer Confidence Survey (BBL 479)
  • Chapter 9. Using Computer-Based Case Studies for Developing Information Searching Skills and Implementing Evidence-Based Medicine at Jefferson Medical College (Anthony J. Frisby and Daniel G. Kipnis)
  • Introduction
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Support Issues
  • Evaluation Methods
  • Future Plans
  • Chapter 10. Education and E-Learning at the William H. Welch Medical Library (Cynthia L. Sheffield, Jayne M. Campbell, and Dongming Zhang)
  • Introduction
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Future Plans
  • Conclusion
  • Chapter 11. An Information Course for First-Year Pharmacy Students at the University of California, San Francisco (David J. Owen, Gail L. Persily, and Patricia C. Babbitt)
  • Introduction
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Conclusion
  • Chapter 12. Building an Effective User Education Program: The Medical Librarian As Coeducator at the University of the West Indies (Ernesta Greenidge and Meerabai Gosine-Boodoo)
  • Setting
  • Educational Approaches
  • Evaluation Methods
  • Future Plans
  • Conclusion
  • Chapter 13. Educational Programs at the New York University College of

Authored by Connor, Elizabeth

Connor, Elizabeth Elizabeth Connor earned an M.A. in Classics at the... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia