Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
A Global Perspective of Social Justice Leadership for School Principals » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678374]
•
Literatura piękna
[1638312]
więcej...
•
Turystyka
[64597]
•
Informatyka
[142634]
•
Komiksy
[32585]
•
Encyklopedie
[21653]
•
Dziecięca
[518595]
•
Hobby
[110105]
•
AudioBooki
[2116]
•
Literatura faktu
[199069]
•
Muzyka CD
[676]
•
Słowniki
[2780]
•
Inne
[405866]
•
Kalendarze
[1944]
•
Podręczniki
[166607]
•
Poradniki
[411831]
•
Religia
[456661]
•
Czasopisma
[407]
•
Sport
[59840]
•
Sztuka
[228279]
•
CD, DVD, Video
[3966]
•
Technologie
[205064]
•
Zdrowie
[88735]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3164]
•
Puzzle, gry
[3428]
•
Literatura w języku ukraińskim
[271]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10333]
Kategorie szczegółowe BISAC
A Global Perspective of Social Justice Leadership for School Principals
ISBN-13
: 9781681238739 / Angielski / Miękka / 2017 / 356 str.
Pamela S. Angelle
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
A Global Perspective of Social Justice Leadership for School Principals
ISBN-13
: 9781681238739 / Angielski / Miękka / 2017 / 356 str.
Pamela S. Angelle
cena
321,68
zł
(netto: 306,36 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 302,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych
Dostawa przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education
>
Administration - General
Education
>
Administration - Facility Management
Education
>
Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781681238739
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
356
Wymiary:
23.3 x 16.4
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword In Support of Cross?National Examinations of Social Justice Leadership, Michelle D. Young.
Preface.
Constructions, Enactments, Articulations: The Work of the ISLDN Social Justice Group, Pamela S. Angelle.
About the Authors.
Part I: Research Foundations.
Social Justice Beliefs and the Positionality of Researchers, Charles L. Slater.
Retracing the Steps of the Journey: Literature Review of Social Justice Leadership from a Global Context, Kerry K. Robinson.
Conceiving Context: The Origins and Development of the Conceptual Framework, Michele Morrison.
The Enactment of Social Justice: Examining Alternative Lens, Pamela S. Angelle.
Part II: Practice Of Social Justice Leadership.
Assumptions and Surprises: Parallel and Divergent Social Justice Leadership Narratives, Kay Fuller.
Social Justice Beliefs and Behaviors: A Cross?cultural Look at Turkish and US Principals, Kadir Beycioglu and Stephanie Ogden.
Social Justice Leadership: A Welsh Perspective, Ken Jones.
Social Justice Leadership through the Lens of Ecological Systems Theory, Fiona King and Joe Travers.
From Social Leadership to Responsible Leadership: Insights from Interviews with Jewish and Muslim School Principals, Izhar Oplatka and Khalid Arar.
Policy and Practice in Social Justice Leadership in Scotland, Deirdre Torrance and Christine Forde.
Voices of School Leaders for Social Justice in Education across the World: A Hong Kong Case Report, Elson Szeto and Annie Y. N. Cheng.
Change in Context and Identity: The Case of an English School Leader, Ian Potter.
School Leaders Making Sense of the ‘Self’ with[in] Social Justice: Embodied Influences from Lived Experiences, Rachel McNae.
The Community?Leadership Interface: How Principal Perceptions Become Educational Leadership Praxis, Lee D. Flood and Alex Oldham.
Part III: Toward a Grounded Theory.
Developing social Justice Leadership through Reflexivity, Ian Potter.
Moving Forward, Pamela S. Angelle.
Epilogue.
Freedom: Uniqueness and Diversity at the Heart of Social Justice, Philip A. Woods.
Udostępnij
Czytaj nas na: