• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Critique of the Customer Model of Higher Education: The Tail Wagging the Dog » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Critique of the Customer Model of Higher Education: The Tail Wagging the Dog

ISBN-13: 9781433149917 / Angielski / Twarda / 2018 / 336 str.

Robert J. Soucy
A Critique of the Customer Model of Higher Education: The Tail Wagging the Dog Stead, Virginia 9781433149917 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Critique of the Customer Model of Higher Education: The Tail Wagging the Dog

ISBN-13: 9781433149917 / Angielski / Twarda / 2018 / 336 str.

Robert J. Soucy
cena 633,76
(netto: 603,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 628,87
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A Critique of the Customer Model of Higher Education is part of a public discussion as to why American higher education, once rated number one in the world, is now rated number twelve. The book's purpose is to expose the many drawbacks of the present system of evaluating college teaching.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Computers > Computer Science
Education > Administration - General
Education > Teaching - Methods & Strategies
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Seria wydawnicza:
Equity in Higher Education Theory, Policy, and Praxis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433149917
Rok wydania:
2018
Numer serii:
000778557
Ilość stron:
336
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This book is an important contribution to the debate on the decline of American higher education, which allows students to think and act like customers. Having paid so much tuition, they are encouraged to stand in judgement over their teachers through the evaluation process, resulting in relaxed standards and reduced demands. In this appeal for an abandonment of the 'customer model' of higher education, Dr. Soucy brings a lifetime of experience to bear and examples from many college settings." Patrick Allitt, Professor of American History, Emory University

Acknowledgments - Introduction - Challenging the Customer Model - What' s a Teacher to Do? - Likeability, Personality and Grading - Evaluating the Evaluators - Students at "Midwest State" and Elsewhere - Is the Customer Always Right? - Out of Step with Some Students - Social Class in American Academia - Social Class and College Teaching - "To Disturb Is My Function" - What Should Count Most in College Teaching and Learning - A Critique of Collaborative Learning - A Dysfunctional and Misleading Evaluation System - Solutions - Afterword - Appendix: Chronicle of Higher Education Articles - Bibliography.

Robert J. Soucy earned his Ph.D. from the University of Wisconsin at Madison after an M.A. from Kansas University. Over his career as a historian, he has taught as an instructor at Harvard University, an assistant professor at Kent State University, and as a full professor at Oberlin College. He is presently a professor emeritus at Oberlin College. He has published five books on different aspects of French fascism, over thirty articles in scholarly journals, and numerous conference papers.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia